czwartek, 23 maja 2013

Co ostatnio przyniósł mi pan listonosz? :)

Witajcie :)

Co prawda wszystkie przesyłki, które Wam pokażę przyszły do mnie już w tamtym tygodniu, ale jak wiecie nie miałam czasu na ich opisywanie i stąd dzisiejszy post :)

Na początek moja wypasiona nagroda z rozdania u Marthe Tischendorf. Oj paczka robi wrażenie! I Vatika i pomadka Revlon i mój pierwszy lakier Essie i wszystko och ach! Dziękuję kochana :*



A tu moje zamówienie ze sklepu Katherine, które zrobiłyśmy razem z dziewczynami ;)



Przesyłka wymiankowa od Kasi. Miałam otrzymać mój pierwszy JJ, błyszczyk (to właśnie ten z ostatniego posta) i eyeliner, a Kasia dorzuciła jeszcze parę cudowności, dziękuję :)



Wygrana u Joasi. Zegarek jest moim zdaniem cudny :)



I przesyłka od firmy Ofeminin w ramach klubu ekspertek - serum arganowe do włosów.


Oj muszę przyznać, że paczuszki mnie bardzo ucieszyły :) Ale na tym chyba koniec, raczej za wiele już się nie spodziewam. Chyba, że trafi się jakaś niespodzianka :))

Pozdrawiam, Ewa

54 komentarze:

  1. hihi balsam do ciała z soraya,mmm.. właśnie nakładam je na ciałko :D ach, takie paczuszki najbardziej cieszą :))

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczuszki :) A raczej kosmetyki z paczuszczek:)
    Zegarek mam taki tylko biały, a i naszyjnik kołnierzyk też posiadam taki sam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. same wspaniałości zwłaszcza 1 wygrana :) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Kosmetyki i ogólnie cala reszta :))
    olejkiem Vatika również jestem posiadaczką i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. biżuteria piękna:)

    Zegarek , ode mnie ode mnie :P Niech się dobrze nosi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, oszalałabym ze szczęścia:D

    OdpowiedzUsuń
  7. o matkoo, sporo tego. Zegarek jest idealny na lato. I ten kolor ach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam dostawać paczki, obecnie czekam na jedną. :))
    http://patitaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne paczki - wszystko mi się pododba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, przygarnęłabym kilka tych cudowności z twoich paczek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. można tylko pozazdrościć takich paczuszek:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio coraz cześciej marzę o vatice :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki jaki kolor ma zegarek, takie marzą mi się spodnie ♥
    Ale w opakowaniu ten błyszczyk wali po oczach :D Moze podobny znajdę z Miss sporty? Bo mam jeden z kolekcji Hollywood błyszczyk i go uwielbiam i kocham ♥ chyba naciągnę mamę na jeszcze jeden w czasie tej promocji w Rossmannie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. vatika jest rewelacyjna,napewno bedziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne przesyłeczki-zegareczek śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zamówiłam dokładnie te same kolczyki, tylko moja paczuszka jeszcze nie przyszła ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszcze zawartości paczek ":D Zegarek jest obłędny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję ! ;D
    Same wspaniałości .

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ fajne paczuszki, a właściwie ich zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję..... Same cudowności...:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne lakiery *.*
    myownstylenika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Czyli listonosz sia natachał ;) Katherine kocham i tyyyle od nich zamawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. jaki sliczny kolorek ma ten lakier z essie :> fajne paczuszki!

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem bardzo ciekawa olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Vatika<3 ale dość. ogarniam się. limit. ale masz cudości:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Kosmetyki jakoś lepiej prezentują się u Ciebie :-) Cieszę się że znalazły nowy domek :-)
    Oj zazdroszczę Ci tylu paczuszek...

    Zegarek jest po prostu cudny !

    OdpowiedzUsuń
  27. same cudowności:) zegarek mega :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam podobny zegarek tylko bialy:D!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny kołnierzyk.Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem podobnego:)
    buziaki
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Essie :D uwielbiam. I ta krówka-pięknie pachnie czaiłam sie na nią jak byłam w Polsce na urlopie ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniałe przesyłki, ale biżuteria mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zegarek!!! o jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudny, cudny ten zegareczek :D

    OdpowiedzUsuń
  34. aaa zegarek jest boski :) kosmetyki też, czekam na recenzje, jestem ciekawa tego lakieru z GR bo właśnie mam zamiar sobie zakupić :) pozdrawiam zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne paczuszki, życzę kolejnych niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniałe przesyłki, gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne paczuszki ;)
    Gratuluję wygranych i życzę miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ile cudowności, będziesz miała co testować, a biżuteria śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. [pomadka revlon mnie interesuje:)

    OdpowiedzUsuń
  40. oj rozpieszcza Cie ten pan listonosz :) super przesylki

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny zegarek i jaka fajna paczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Serum arganowe.... hmmm ciekawe jak się sprawdzi..

    OdpowiedzUsuń
  43. zazdroszczę :) a czy to serum arganowe ma skład? czy są tam jakieś ilości olejku? :D

    OdpowiedzUsuń
  44. drogi był ten naszyjnik kołnierz?:D

    OdpowiedzUsuń
  45. O ten olejek również się starałam ale niestety nie udało się:(

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne produkty, jest czego zazdrościc :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wooow, ale mega wygrana! wspaniałości! *.*
    I zegareczek również mi się podoba, biżu także :D
    Cały post czytałam ze świecącymi oczkami ;))

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny zegarek ;) Mam taki sam miętowy i kremowy, sa super i bardzo przyjemnie sie noszą ;) Bardzo podoba mi sie lakierek essie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.