piątek, 19 kwietnia 2013

Paznokcie twarde jak stal!



Witajcie :)

Jak tam mija Wam piątek? U mnie dziś już niestety zimno i pochmurno. A przez 2 dni było tak pięknie i gorąco! 

Dziś chciałabym Wam pokazać:

Utwardzacz do paznokci p2 Perfect Nail!



Pojemność: 10ml

Jak stosować?

Przez miesiąc nakładać utwardzacz na paznokcie raz w tygodniu.

Producent zapewnia, że nasze paznokcie staną się utwardzone i wzmocnione.

Jaka jest moja opinia?

Utwardzacz zamknięty jest w typowym opakowaniu, na odwrocie mamy informacje od producenta, pojemność i czas na zużycie kosmetyku od momentu otwarcia.


Bardzo ważna informacja - PRODUKT NIE ZAWIERA FORMALDEHYDU!

W opakowaniu jest kremowy, jednak na paznokciach staje się przezroczysty. Po nałożeniu na płytkę – błyszczy.


Wraz z wysychaniem staje się bardziej matowy.


Zapach jest typowy dla tego typu kosmetyków, jednak odrobinę mniej drażniący niż lakiery do paznokci.

Utwardzacza używałam mniej więcej zgodnie z zaleceniami producenta. Czasem nakładałam do częściej niż co tydzień – na przykład co 5 dni. Jedyne zastrzeżenie mam do braku informacji o tym, ile czasu utwardzacz ma być na paznokciach. Bo jeśli położę na niego lakier, to przecież nie ma szans, że przez tydzień nie pojawią się odpryski. Ja robiłam  tak: kładłam utwardzacz, chodziłam tylko z nim przez dobę, później kładłam na to lakier, a kiedy pojawiały się odpryski – zmywałam wszystko. Kolejną warstwę utwardzacza kładłam 5 dni po nałożeniu poprzedniej.


Efekty: Moje paznokcie nigdy nie należały do zbyt miękkich – prędzej do rozdwajających się. Jednak paznokcie na palcu wskazującym i środkowym były bardziej miękkie od dwóch ostatnich. Po użyciu utwardzacza stały się twardsze i mocniejsze. Paznokieć na kciuku raz mi się rozdwoił, jednak ta warstwa, która z niego została była tak gruba, że spokojnie mogła uchodzić za pełny paznokieć.

 Tak wyglądają paznokcie po miesięcznej kuracji (już bez utwardzacza)

Polecam Wam ten produkt, szczególnie osobom wrażliwym na formaldehyd w składzie odżywek (np. tak jak w słynnej Eveline 8w1) Tu macie zamiennik bez tej substancji. A paznokcie? Będą tak twarde, że drapiąc się trzeba uważać, żeby nie zrobić sobie krzywdy ;)

Za przetestowanie produktu dziękuję firmie ABC-URODA.COM i Pani Monice.


Fakt, iż produkt otrzymałam w ramach współpracy, nie miał wpływu na rzetelność mojej opinii.

Pozdrawiam, Ewa

PS. Dziękuję i bardzo się cieszę, że spodobało się Wam moje rozdanie :*

41 komentarzy:

  1. u mnie dziś gorąco i słonecznie:))fajny kosmetyk, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. kosmetyku nie znam, u mnie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, nie znalam go, a z tego co piszesz bardzo fajny produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojjjjj przyda się takie coś moim paznokciom,bo póki co, baardzo powoli wracają do normy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie mam problemów z miękkimi paznokciami ;) jedynie kiedyś mi się rozdwajały, ale w miarę uporałam się z tym za pomocą odżywki ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda rozsądnie :) myślę, ze warto się nim zzainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda ze matowy efekt wole połysk chyba ;_)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze ,że działa i paznokcie stają się twardsze ;) Warto przetestować ;]
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze. Musze wypróbować! Gdzie to mogę kupić i za ile?:)
    U mnie słoneczko świeci<3 pięknie jest i już staram się opalić:P

    OdpowiedzUsuń
  10. nie cierpię tych mocnych zapachów, można się udusić :/

    OdpowiedzUsuń
  11. na szczęście nie straszny mi formaldehyd i odżywka z Eveline się u mnie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  12. o coś dla mnie! może on mi pomoże odratować me paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna wiadomość, może zdecyduję się wypróbować po nie udanej odżywce eveline 8w1 :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować te odżywkę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj zaciekawiłaś mnie tą odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubię tego typu produktów właśnie ze względu na to, że nie lubię mieć niepomalowanych paznokci, czy tylko muśniętych bezbarwną warstwą ... choć przydałoby mi się ich wzmocnienie

    OdpowiedzUsuń
  17. twarde, nie twarde byle by nie były po rozdwajane. Moje są tragicznie porozdwajane i nie wiem już co mam na nie narzucić

    OdpowiedzUsuń
  18. w zasadzie nie miała nigdy utwardzacza :) w tej roli swietnie spisuje sie moja odzywka z Eveline 8w1 :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja uwielbiam wszystkie odżywki eveline, ale jak zawsze lubię próbować także innych produktów

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś nie mam szczęścia do tego typu produktów, zawsze zrobią mi więcej krzywdy niż pożytku:/

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie przetestuję bo lubię nowości do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie ostatnio paznokcie w kiepskim stanie,ale niedługo wrócą do formy:))

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna perełka, warto mieć. moje paznokcie są słabe, łamliwe i rozdwajające, ale ostatnio też znalazłam dla nich lekarstwo, niedługo pojawi się notka na blogu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie czegoś takiego szukałam, ale nie mogłam się zdecydować, za duży wybór w sklepie. Możliwe, że wypróbuje choć codziennie przez miesiąc go używać...z moim zapominalstwem może być problem :D A może polecasz jakiś lakier biały, który nie robiłby mazów i nie odpryskiwał po 1 dniu, bo coś nie mam szczęścia do tego koloru?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post:)

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny produkt, ja używam teraz utwardzacza Killys ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że produkty P2 są tak trudno dostępne, bo z chęcią wypróbowałabym to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A widzisz, ja właśnie zakupiłam sobie odżywkę Eveline 8w1. Zobaczymy jak u mnie się sprawdzi!

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny produkt :)

    Widzę, że masz białą plamkę na paznokciu... Albo brakuje Ci witamin, albo uderzyłaś palec...

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, pamiętaj, że to właśnie wapno jest głównym czynnikiem wzmacniającym strukturę paznokcia ;) dlatego też warto uzupełniać jego niedobory ;)

      Usuń
  30. mi jak na razie wystarcza odżyweczka Eveline 8w1, ale ciekawa alternatywa dla niej ten utwardzacz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. całkiem przyjemny produkt, może się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  32. mam problemy z paznokciami, więc jest to produkt dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi też się wiele zagranicznych romantycznych piosenek podoba, aleee, jeżeli nie będzie to mix, to chcę żeby piosenka była zagrana na żywo, a mój zespół na wesele o ile po polsku śpiewa i gra fantastycznie, tak angielski kaleczy :P więc wolę w tym kierunku nie ryzykować ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też ją lubię bardzo za swoje działanie :) W wolnej chwili zapraszam na wiosenne rozdanie na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  35. napisz coś o swych boskich włosach:D

    OdpowiedzUsuń
  36. oj to cos dla moich pazurków, po tipsach idealne..a jaka jego cena bo nie wiedze alb juz oslepłam hehehe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.