piątek, 26 kwietnia 2013

Idę się zabawić ;)

Witajcie :)

Dziś post niekosmetyczny :)

Koleżanka obchodzi urodziny i wybieramy się do klubu, także właśnie piszę do Was z jeszcze mokrymi paznokciami i włosami :)

Trzymajcie kciuki żebym się nie zabiła, bo idę w takich butach:




Pewnie niektóre z Was śmigają i na wyższych obcasach, ale w moim przypadku 11cm może być już niebezpieczne :D

Odezwę się niedługo z postem przesyłkowym, zobaczymy co się w domu nazbierało pod moją nieobecność :)

Pozdrawiam imprezowo, Ewa

35 komentarzy:

  1. no Testerka nam szaleje :D udanej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikt nie chce ze mną densić jutro :D wredne koleżanki :D

      Usuń
  2. baw się dobrze:))buciki śliczne:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne buciki ;)
    Baw się dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet ajne :D ja niestety nie śmigam w tak wysokich - wzrost mi nie pozwala :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanej zabawy, butki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanej zabawy ;) Jak dla mnie 11 cm to juz bardzo bardzo wysoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dzis swietuje moje zakonczenie szkoly:D dla mnie 16 cm to maks i w takich wlasnie ide:) baw sie dobrze!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. udanej zabawy ! buciki są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne buty:) miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Łe kurcze, gdzie Ty takie buty dorwałaś? Proszę, powiedz, że jest jeszcze opcja z kolorem czarnym...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne buty, a nic się nie martw, bo w takich nic ci nie grozi, są bardzo stabilne...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie 11cm to dużo :) udanej imprezy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na przesyłki i udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz piękne buty! Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty świetne !!!!! baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. buty świetne!! Uwielbiam takie buty, gdy stopa jest całkowicie stabilna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale śliczne buciki :) ja nie noszę obcasów wcale, nie mogę i nie umiem :) Opisz jak było i jak spisały się buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Kochana !

    Świetny blog, więc może chciałabyś go urozmaicić i wygrać w konkursie ?

    Jeżeli masz ochotę i czas zapraszam serdecznie -http://ashplumplum.blogspot.com/2013/04/konkurs.html

    Do wygrania cudowna apaszka z modnymi wzorami

    pozdrawiam Joasia :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega buty!
    Mam nadzieję, że impreza udana :D
    No i Ewcia, dawaj zdjęcia z balangi na fejsa :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham wszelkie buty na obcasie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.