sobota, 27 kwietnia 2013

Home, sweet home...

Witajcie :)

Bardzo dziękuję za miłe słowa dotyczące butów i życzeń udanej imprezy :) Widać, że były szczere, bo bawiłyśmy się super! Buty nie otarły mi stóp, ani nie uciskały. Ależ dawno nie byłam na imprezie :)

Tak miałam pomalowane oczka:



Wykorzystałam:

- bazę pod cienie KOBO
- w wewnętrznym kąciku cień Pillow Talk z paletki Sleek Ultra Matts V2
- środek i zewnętrzny kącik - cienie Paese, kolor 685
- kreska - eyeliner Golden Rose
- rzęsy - tusz My Secret 3w1


A tu moje paczuszki, które czekały na mnie w domu:

Jakiś czas temu, firma Lavea na swoim Fanpage'u na Fb zorganizowała konkurs na najrzetelniejszą recenzję ich mydła i udało mi się zająć 1 miejsce! Takie fajne nagrody otrzymałam:


- Migdałowy olejek do masażu (prawda, że cudna buteleczka?)
- Żel do kąpieli - mandarynka
- Naturalne błoto z Morza Martwego - o czymś takim nigdy nie słyszałam :)
- Olejek do kąpieli Erotic :D

Kupiłam sobie również kilka tak chwalonych przez wiele z Was kosmetyków rosyjskich:


- Szampon Babuszki Agafii przeciw wypadaniu włosów
- Ziołowy tonik przeciw wypadaniu włosów (był zamknięty w drugiej kopercie, która była trochę mokra; na szczęście prawie nic się nie wylało)
- Balsam ziołowy

Bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzą te kosmetyki na moich włosach :)

I na koniec kolejna przesyłka od firmy JM Spa&Wellness:


- Mydełko arganowe
- Babeczka z masłem shea - czekolada z pomarańczą - niestety, babeczka jest cała zgnieciona
- Sól do kąpieli (znów...choć tym razem orchidea)

I to chyba tyle na dziś :) Wróciłam w końcu do domu i to na 10 dni, hurraa! Czas zregenerować siły :) Lecę do Was na blogi!

Pozdrawiam, Ewa

53 komentarze:

  1. teraz testowanie rosyjskich kosmetykow jest w modzie
    tez bede musiala czegos poszukac dla siebie
    u mnie dzis wkoncu,zakupy z polski
    czyli spore zapasy pielegnacja I czytania ;)
    milego weekend x x x

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne paczuszki:))bardzo ładny miałaś makijaż, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne oko :))

    Super paczuszki:) Na te rosyjskie kosmetyki też mam już od jakiegoś czasu ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Twój okażę się lepszy :) Może krem pod oczy nie jest aż takim wyzwaniem, jak redukcja blizn:)

      Usuń
    2. No to musisz chyba coś działaś w tym kierunku:P Bo wyjdziesz z odkrytym ciałem i będziesz razić bardziej niż słońce:P

      Usuń
    3. Gorsze jest to, że mam kolejny jedwab, który się nie sprawdza. No co jest? Trafiam na same złe czy na moje włosy już nic nie podziałą?:)

      Usuń
    4. I jak pierwsze wrażenia? Może jednak zrezygnuję z mojego:) Sporo dobrego słyszałam też o CHI i nad nim się zastanawiam :)

      Usuń
  4. wspaniałe oczko moja kochana :D
    i taka cudna wygrana :D :*
    ja jednak idę dziś balować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Erotico - mmm podoba mi sie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny makijaż tylko szkoda ,że kreski takie cienkie ;p
    Zostałaś nominowana u mnie na blogu ; )
    http://malinka24.blogspot.com/2013/04/nominacja-liebster-blog.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. też jestem na etapie testowania rosyjskich kosmetyków, napaliłam się jeszcze na kilka nowych, ale najpierw muszę zużyć te co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Slicznie wykonałas ten makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. interesujące produkty :) makijaż super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję takich cudowności :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja lubie takie pierdolki co umilaja kapiel - fajne nowosci ;) jestem mega ciekawa blota :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze rosyjskich kosmetyków, a tyle osób na około je zamawia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób chwali sobie OS, tylko ja tak wybrzydzam :D

      Usuń
  13. Paczuszka rewelacyjna a makijaż bardzo ładny i odważny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. makijaż bardzo ładny :) czekam na recenzję Szamponu Babuszki Agafii przeciw wypadaniu włosów. Uwielbiam Cię odwiedzać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Testereczko wyglądałaś jak milion zielonych dolarów;D

    OdpowiedzUsuń
  16. takiego lachona trudno nie obczaić xd ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawią mnie te kosmetyki rosyjskie, ale na razie nie skusiłam się na żaden.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne paczuszki:) Też testuję teraz rosyjskie kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. aleeee zazdroszczę takich cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. najważniejsze, że impreza była udana! :))

    Nie dziwie się,że wygrałaś, Twoje recenzje przyjemnie i lekko się czyta, Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż, uwielbiam taki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. garutuluję takich świetnych paczuszek :)
    a makijaż boski!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lavea ufundowała Ci przecudowne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no świetne oczko Kochana ;) moje kolorki :)
    A nagroda za recenzję wspaniała i oczywiście w pełni zasłużona :) :*

    OdpowiedzUsuń
  25. czekam na recenzję tych rosyjskich cudeniek, jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O proszę jakie świetne oko :-)
    Zazdroszczę tylu paczuszek z kosmetykami...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Będziesz miała co testować :) Te kosmetyki Lavea mają bardzo ładne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. haha a rumień się a rumień :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealny makijaż na wieczór. Nowosci kosmetycznych można tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię takie makijaże ale bardziej bym go roztarła

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny makijaż ja uwielbiam takie kolory na oku :)
    uwielbiam kosmetyki do włosów od babuszki Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo podoba mi się to oko! choć kreseczkę dałabym nieco grubszą :D

    OdpowiedzUsuń
  33. oko pomalowane świetnie!
    ale brakuje lekkiego rozblendowania czarnego cienia :)
    polecam tez matowić łuk brwiowy :)

    pozdrawiam
    Kasia {wizażystka)

    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ale cudne oczy ^^ a nagrody pierwsza klasa! gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. It's enormous that you are getting thoughts from this post as well as from our argument made here.

    my web page: pozycjonowanie

    OdpowiedzUsuń
  36. Compare several designers and check absent their quotations but written proposals bit of research on.


    Here is my blog post :: Gsa Search Engine Ranker

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.