sobota, 30 marca 2013

Zakładka wymiankowa i życzenia

Witajcie :)

Chciałabym Was poinformować, że utworzyłam nową zakładkę na blogu: Wymienię / sprzedam. Znajdziecie w niej kilka kosmetyków, może akurat coś Was zainteresuje :) Serdecznie zapraszam!

No i oczywiście chciałabym Wam złożyć jak najlepsze życzenia :) 

Aby te święta były radosne, pogodne, spokojne i ciepłe (pomimo tej tragedii za oknami). Odpoczywajcie, najedzcie się za wszystkie czasy i miło spędźcie ten czas :)


Pozdrawiam świątecznie, Ewa

32 komentarze:

  1. Wesołych Świąt :)
    Na razie na znalazłam w zakładce nic dla mnie, ale będę tam zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie;)wesołych Świąt:)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzajemnie... smacznych, pogodnych i słonecznych Świąt Wielkanocnych ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dawno mnie u Ciebie nie było ;) Własnie przeglądałam u mnie stare posty i postanowiłam Ciebie odwiedzić ;)

    Zapraszam także do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzajemnie życzę Wesołych Świąt!
    Veilchenn.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję serdecznie, ja również chciałabym życzyć wszystkim udanych, wesołych świąt. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt, Kochana! :) :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję i również życzę Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaglądnę do tej zakładki.:D
    Wesołych Świąt! Zdrowych, spokojnych, spędzonych z uśmiechem na twarzy.:):*

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie na razie nadmiar kosmetyków, ale będę zaglądać do zakładki ;))

    Cudownych Świąt Ewuś! :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Już odp na moim blogu, życząc Wesołych Świąt, ale tutaj też napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdrowych, smacznych i wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych, radosnych i rodzinnych świąt :) no i pogody ducha, bo na inną już chyba w tym roku liczyć nie można :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.