piątek, 1 marca 2013

WYNIKI ROZDANIA! :)



Witajcie :)

Na początku bardzo chciałabym Wam wszystkim podziękować za udział w rozdaniu. Za Waszą kreatywność i pomysłowość! Jesteście super :)

Niestety nie mogę nagrodzić Was wszystkich (a szkoda).

Także nie przedłużając… Moje pierwsze rozdanie wygrywa:


Gratulacje kochana! Twoje poczucie humoru rozwaliło mnie na łopatki. Myślę, że ja robiłabym to samo i wyobraziłam sobie nas dwie chodzące na szeroko rozstawionych nogach, bo „coś” byłoby nie tak :D

Ale, ale!

Postanowiłam przyznać nagrodę pocieszenia - niespodziankę, za zaszczytne drugie miejsce! Takie wyróżnienie ode mnie, które zdobywa:



Gratulacje! Twoje merytoryczne podejście po sprawy bardzo mi się spodobało :) – tym bardziej, że również jestem bardzo ciekawa co facetom tak smakuje w piwie (ja go szczerze nienawidzę :)

Myślę, że gdybym ja była przez jeden dzień mężczyzną, połączyłabym Wasze pomysły i spędziła ten dzień w sposób, jaki to opisałyście :)

Jeszcze raz gratuluję! Już wysyłam do Was maile :)

Wszystkim pozostałym serdecznie dziękuję za udział. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej. To na pewno nie jest moje ostatnie rozdanie :)

Pozdrawiam, Ewa

34 komentarze:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zdazylam na rozdanie ;d ale zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :)
    Fantastyczna wiadomość na początek weekendu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja nie będę inna gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Award, jeśli masz ochotę na zabawę to zapraszam :) Szczegóły znajdziesz tutaj : http://dwiekobietki.blogspot.com/2013/03/liebster-award-i-przesyka.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O Anulka wygrała, brawo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wróciłaś? szybko te 2 tygodnie minęły :D w pon Ci wyślę :*

      Usuń
    2. to we wtorek, maks środę będziesz mieć pakę! :)

      Usuń
  7. Gratulacje dla nagrodzonych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.