niedziela, 10 marca 2013

Testuję z Maliną - pomadka w płynie Paese Manifesto


Witajcie :)

Dzięki Malinie, w ramach testów Malinowego Klubu 

otrzymałam zestaw kosmetyków firmy Paese. 


W skład zestawu wchodzą Pomadka w płynie Manifesto oraz Kaszmirowe cienie do powiek.


Dziś chciałabym Wam przedstawić recenzję pierwszego z produktów, a jest nim:

Pomadka w płynie Manifesto firmy Paese, kolor 910


Kilka słów ze strony producenta:

„Manifesto – szminka w płynie, która łączy w sobie silne krycie pomadki i łatwość aplikacji błyszczyka. 
Głębokie, czyste pigmenty zapewniają widoczny kolor bez efektu przerysowania. Mokry połysk bez sklejania oraz wygodny i dokładny aplikator - to podstawowe zalety pomadki w płynie.
Zawarty w szmince koktajl witaminy A, E, C wspomaga odżywienie i pielęgnację ust. Receptura opiera się na olejach nawilżających, zapobiegających wysuszeniu naskórka.

Manifesto dostępne jest w 12 najmodniejszych kolorach”


Cena(ze strony producenta): 17,90

Pojemność: 6ml

A oto te kolory (również ze strony producenta):


Moja opinia:

Pomadka zamknięta jest w bardzo estetycznym, prostopadłościennym opakowaniu.

Na opakowaniu mamy nazwę pomadki, numer koloru, adres strony producenta, pojemność i czas na zużycie kosmetyku po otwarciu (12m).


Ponieważ jest to pomadka w płynie, nakładamy ją na usta za pomocą wygodnego aplikatora.

Po prostu nie byłabym sobą, gdybym recenzji nie zaczęła od zapachu. Najczęściej pomadki lub błyszczyki barwiące mają słodkawy, lepki smak i zapach. W przypadku tej pomadki jest kompletnie inaczej :) Od razu po otwarciu czujemy wspaniały zapach najprawdziwszych jagód. Pomadka pachnie wyśmienicie!


Pomadka rozprowadza się bardzo dobrze, aplikator trafia w każdy zakamarek ust. Niestety – podkreśla suche skórki, dlatego warto wcześniej zadbać o odpowiednie złuszczenie i nawilżenie ust. Wszak taki kolor na pewno będzie kierował uwagę wszystkich właśnie w te rejony naszej twarzy :)
Kolor – przepiękny. Spodobał mi się niesamowicie, chociaż odbiega od koloru na stronie producenta. Tam jest ewidentnie fioletowy. W rzeczywistości – różowofioletowy w opakowaniu i różowy na ustach. Ale i tak skradł moje serce. Usta są jak polakierowane! Same zobaczcie:


Co do trwałości, również mam bardzo miłe odczucia. Na moich ustach wytrzymała 5 godzin! Z tym, że piękny błysk utrzymywał się do czasu aż dostałam buziaka na Dzień Kobiet :) Ale później był również intensywny, z tym że już matowy. Jak typowa pomadka.

Bardzo dziękuję Malinie za możliwość przetestowania tak genialnej pomadki. Z pewnością skuszę się na inne kolory. Polakierowane, pełne usta – to jest to, co lubię najbardziej :)


Pozdrawiam, Ewa

41 komentarzy:

  1. błyszczyk pieknie wyglada na ustach ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. te otwarte usta idealnei sie nadają na awatar:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kto to ma takie ładne usta? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wow - to naprawdę słowo które się nasuwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ale masz cudowne usta! a kolorek błyszczyku świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje usta wyglądają wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! jestem pod wrażeniem koloru tego błyszczyka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W opakowaniu ten kolor mnie trochę wystraszył, ale na ustach wygląda ślicznie. Kurcze naprawdę trwała, 5h to bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ma śliczny kolor na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda, no i taka trwałość, aż trudno uwierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wygląda. Ja mam Apocalipsy 2 i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko;o kolor jak dla mnie zbyt szałowy xd

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna pomadka, śliczny kolor, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo ja ale wspaniale wygląda na Twoich ustach! ;O
    You're sexy and I know it :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor jest prześliczny ! no i utrzymywanie się na ustach też imponujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolorek, bardzo intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie się prezentuję na Twoich ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz śliczne usteczka ;) A pomadka, niestety, nie jest w moim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. znam i lubie firme Paese:)kolor pomadki przepiekny...uwielbiam taka gleboka fuksje!cudo prawdziwe:)

    OdpowiedzUsuń
  20. oooo ...dostałaś zestaw, który mi się podobał :D szczęściara :P

    Ps. co do spodu od pizzy spróbuj gotowego z Polo Marketu. Ostatnio kupiłam za niecałe 4 zł i był pyszny jak z pizzeri :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny kolor :) wpadnij do mnie i zobacz mój kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny kolor, ale nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.