piątek, 15 marca 2013

Testuję z Maliną - cienie do powiek Paese.

Witajcie :)

Dzięki Malinie, w ramach testów Malinowego Klubu


otrzymałam zestaw kosmetyków firmy Paese. 


 
W skład zestawu wchodzą Pomadka w płynie Manifesto oraz Kaszmirowe cienie do powiek.


O pomadce pisałam TU, dziś czas na cienie.

Kaszmir trio - matowe cienie do powiek, kolor 685.


Kilka słów ze strony producenta:

"Kaszmir TRIO – to nowa kolekcja cieni do powiek. Matowe, mocno napigmentowane zestawy utrzymane w stonowanych, klasycznych barwach beżów, brązów, popieli, śliwki, łososia, granatu oraz musztardy.

Idealnie dobrane kompozycje kolorystyczne ułatwią wykonanie zarówno delikatnych (dziennych) makijaży jak i intensywniejszych wieczorowych. Cienie przeznaczone są zarówno do stosowania na sucho, jak i na mokro. Kaszmiry świetnie sprawdzają się także w roli kolorowych eye-linerów.

Aby podkreślić unikalność naszych matowych cieni całość kolekcji zamknęliśmy w nowych, eleganckich, białych opakowaniach."

Cena ze strony producenta: 19,90

Dostępne kolory:

Cienie zamknięte są w białym pudełeczku, jak sama nazwa wskazuje jest to trio.


Na odwrocie pudełka mamy podany skład, nazwę oraz numer cieni.

Bardzo podoba mi się ich faktura, rzeczywiście są jakby kaszmirowe, bardzo miękkie i miłe w dotyku.


Mają bardzo dobrą pigmentację, szczególnie spodobał mi się kolor szary.

Bez bazy:


Z bazą:


Cienie są bardzo trwałe, nie ścierają się w ciągu dnia.

A tak wyglądają na oku:



I z krechą:



Bardzo dziękuję Malinie za możliwość przetestowania cieni :)

Pozdrawiam, Ewa

46 komentarzy:

  1. bardzo mi sie spobobały 684 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne te cienie:))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  3. szary jest uroczy:D ale reszta mnie jakoś nie jara;p

    OdpowiedzUsuń
  4. szary jest uroczy:D ale reszta mnie jakoś nie jara;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają na świetnie na pigmentowane i maja bardzo ładne "moje" kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają na dobrze na pigmentowane ;) A na oku ślicznie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ładnie się prezentują te cienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie na powiece wyglądają:) Lubię takie szare kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wyglądają na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajnie wygladają na oku;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cienie prezentują się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne kolorki, podoba mi się taki makijaż.. :D
    Jak ładnie, równiutko wyszła Ci ta kreseczka, super! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie pokazałaś te cienie...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No ładnie wyglądają na oku. Zapraszam do mnie na konkurs.
    http://testowanie-recenzowanie.bloog.pl/id,333750874,title,Konkurs-kosmetyczny,index.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny makijaż, lubię takie kolorki, uwielbiam ciemny makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wygląda! lubię taki makijaż.
    Świetny blog i bardzo ładne zdjęcia! Obserwujemy?
    Zapraszam do siebie na konkurs urodzinowy http://sprawdzaneipolecane.blogspot.com/2013/03/konkurs-urodziny-sprawdzane-i-polecane.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ciemne cienie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo 'moje' kolorki! :)
    rewelacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. musze napisac to co Agnieszka! tez czuje sie w tych odcieniach dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwsze co mi się rzuciło w oczy to Twoje mega długie i piękne rzęsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają na strasznie ciemne, ale na oku już prezentują się inaczej, lubię te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam zupełnie inne zadnei na temat tych cieni. mi się nie spodobały ani trochę :( niedługo i u mnie recenzja..

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna recenzja... super make-up ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne oko :)

    Polecam Ci tę pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. haha a Ty masz soczewki na oku:?

    OdpowiedzUsuń
  26. kolorki bardzo subtelne, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Na powiece cienie wyglądają cudownie.;)
    Uwielbiam takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  28. kolory fajne są ciekawe.Miłej niedzieli:))

    OdpowiedzUsuń
  29. ładne kolory mają te cienie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolory całkiem ładne, choć dla mnie nieco za ciemne. Fajne jest jednak to, że nie ścierają się w ciągu dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. widzę soczewki ;D też jestem ''ślepa'' i noszę :D
    ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widziałam je nawet w sklepie. Powiem szczerze, że na paluchach te kolory mnie trochę przeraziły, ale na oczku wyglądają naprawdę ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny makijaż:) Lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kupiłam ostatnio cienie tej firmy, z serii Satinette, 821, kolor w pudełeczku przestawiał się wybitnie nieciekawie, buro, nijako... Ale podczas aplikacji wiedziałam, że chyba się polubimy. Świetnie się rozcierają, mają dobrą pigmentację, kolor jest taki wielowymiarowy, i świetnie podkreślają brązowe oczy ;) Trzymają się fajnie, nie zbierają. Cudeńko. Trzeba zaopatrzyć się w więcej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.