piątek, 8 marca 2013

Piątek, piąteczek, piątunio!

Witajcie! :)

No w końcu w piątek. Po tak męczącym tygodniu po prostu nie mogłam się go doczekać :) Ale jest! I mam cały weekend dla siebie, wspaniale :))

Dzięki Wam piątek stał się podwójnie moim ulubionym dniem. A to dlatego, że mam więcej czasu żeby poczytać co u Was, no i po powrocie do domu czekają na mnie paczuszki.

Co w tym tygodniu stało się moim piątkowym umilaczem?

1. Dzięki Malince otrzymałam do przetestowania zestaw firmy Paese. W jego skład wchodzi pomadka w płynie i cienie do powiek. Pomadkę już dziś od razu nałożyłam na usta i muszę Wam powiedzieć, że jestem zachwycona :)


2. Kolejna przemiła paczuszka to przesyłka od Aleksandry, która jakiś czas temu na swoim blogu napisała post, pod którym można było zgłosić się do testów pakietu Perfecty: peelingu, serum i maski. Zostałam wybrana, jednak kiedy otworzyłam paczkę, nie mogłam się domyślić od kogo ona jest, ponieważ pierwsze co zobaczyłam to serum do zniszczonych końcówek GP! :D Aleksandra idealnie trafiła w moje potrzeby, ponieważ jak wiecie moje włosy są specjalnej troski :) Ale to nie wszystko! Dostałam również krem do rąk oraz próbkę kremu do twarzy. Dziękuję!


3. Oprócz tego udało mi się nawiązać współpracę z firmą Biocosmetics, w ramach której otrzymałam do przetestowania kwas hialuronowy. Po przeczytaniu jego ulotki jestem w szoku, ile może mieć on zastosowań (zawsze myślałam, że jest to tylko specyfik przeciwzmarszczkowy).



4. I przemiła przesyłka wygraniowa z rozdania u Shopperki :) Cudny zestaw z TBS i do tego mini żel pod prysznic o zapachu czereśni. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym choć nie powąchała. Zapach śliczny :) Dziękuję!



I tu z okazji naszego święta, życzę Wam i sobie życia pięknego i pachnącego jak tulipany :)


Pozdrawiam, Ewa

37 komentarzy:

  1. Ile różności:). Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam bardzo podobny błyszczyk, ale zupełnie innej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranych dobra passa trwa:):) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. the body shop ! kocham !

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, ale szczesciara ;D milego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje same wspaniałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No troszkę paczuszek masz. Miłego testowania i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy lubię perfectę i wszystkiego najlepszego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. No kochana, to sobie potestujesz,poprobujesz:) Życzę CI wspanialego relaksu w weekend i jak najlepszych efektow podczas dziabania sie w kosmetykach:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Weekend zaczyna Ci się nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewa u Ciebie też ekologicznie... uuu ten kwas hialuronowy... - czekam z niecierpliwością na recenzję!

    A ja także swoje masełko z TBS i taką 'bombkę' wygrałam u Shopperki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo jakie nowości! :P
    I Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet! ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile kosmetyków! Gratuluję! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. dużo testowania przed Tobą, gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo jakie wspaniałe paczuszki ^^
    Gratuluje współprac i wygranych Kochana!

    No i oczywiście najlepszego z okazji Dnia Kobiet :) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje i życze miłego tesowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. niedługo Ci miejsca zabraknie do trzymania tego wszystkiego;D

    OdpowiedzUsuń
  18. same miłe rzeczy! :D zazdroszczę Ci!!! I czekam aż przetestujesz:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. ja na Ciebie mówię Testereczka;p a nie chciało mi sie linków dokładać :D ja lubię masełka do ciała w pojemniczku:D a co sie zapytujesz?:D

    OdpowiedzUsuń
  20. no chyba że tak to wiele wyjaśnia;D to możesz juz zdjęcia cykać do taga ;p;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na posta z lakierem Bell, który od Ciebie otrzymałam: http://chabroweoczyani.blogspot.com/2013/03/weekendowee-paznokcie-czerwien.html :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ piękne paczuszki...z niecierpliwością czekam na makijaż oka, i ja zgłaszałam się do tego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie, ale masz testowania....:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ owocna praca :D
    Życzę udanych testów :)
    Pozdrawiam i zapraszam na wiosenne rozdanie :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wiosenne-wariacje-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję ;*
    Życzę przyjemnego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej tego kwasu zazdroszczę :) Napisz jak sie sprawdzi ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne kolory tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.