środa, 6 marca 2013

Majówka tuż tuż :)

Witajcie :)

Niby dopiero marzec, ale ostatnio czas leci jak szalony! Dlatego ani się obejrzymy, a zastanie nas majówka. Macie już jakieś plany? Ja nie... Ale z pomocą przychodzi nam firma JM SPA&WELLNESS. Same zobaczcie, co oferują :)

"Długi weekend majowy czyli majówka to pierwszy taki okres w nowym roku, kiedy możemy pospacerować za miastem wyjechać na wycieczki, wynająć pokój z zacisznym miasteczku z dala od miast. Pospacerować w górach czy nad morzem. Po zimie wszyscy jesteśmy spragnieni ruchu, słońca i kontaktu z naturą. JM Spa & Wellness rozpoczyna projekt " Majówka 2013 ". Każdy z Was chciałby dobrze wybrać miejsce wypoczynku.

Akcja Majówka 2013 organizowana przez JM Spa & Wellness pozwoli wszystkim zapoznać się z rekomendowanymi miejscami do bezpiecznego i ciekawego wypoczynku. W górach czy nad morzem lub może gdzieś za miastem w ośrodku agroturystycznym, to już od Was zależy gdzie spędzicie czas.

JM Spa & Wellness przygotowało również ciekawy upominek w postaci Bonu zniżkowego do sklepu www.pl-uroda.pl w wysokości - 10 % oraz dla każdego przy pierwszym zakupie prezent z Linii Arganowej.
 
Zapraszamy od połowy marca na stronę www.jm-spawellness.com i
zapoznanie się
z programem Majówka 2013."
 
 
Co Wy na to? Myślę, że warto choćby zajrzeć i zobaczyć, co firma nam oferuje. Dodatkowo można zdobyć rabat na kosmetyki i upominek.
 
 
Pozdrawiam, Ewa

21 komentarzy:

  1. oj chciałabym wyjechać na taki weekend relaksacyjny ale jak wiadomo na wszystko trzeba mieć finanse :D Może kiedyś, jak już się usamodzielnię to wybiorę się na taki weekend gdzieś :)
    Co do kremu to właśnie widziałam u Ciebie na blogu, ale nie było tego zapachu więc skusiłam się na ten co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie weekend majowy zapowiada się z książkami oczywiście przed maturą! :) Ale odbije sobie już 'po' tym całym stresie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja planuję majówkę w Wiedniu, ale zobaczymy co z tego wyniknie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja planuje napisac prace na mature ustna z polskiego w tym czasie, wiec niestety nie skorzystam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie wiem co będę robić na Majówkę - może jakiś wyjazd? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam weekend majowy pracujący.. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez jeszcze n ie wiem co będę robić.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcze bez majówkowych planów, pewnie coś na spontanie się zrobi :)
    ale chciałabym już piękny maj *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. no i ja Ciebie moja droga posłuchałam i zobaczymy co z tego wyjdzie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno zajrzę i zobaczę ich ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam się pewnie będę taplać w naturalnych, górskich błotach po pachy, próbując się na coś wdrapać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja na majówę nie wiem co będzie jeszcze robiła:D ale wiem że trzeżwa nie będą xd

    OdpowiedzUsuń
  13. OOj niech przychodzi szybciej !! :D Juz czuję uderzające procenty do głowy w miłym towarzystwie :D...

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak chce tą wiosnę !! Chce założysz płaszczyk i apaszkę i botki :( Ach ! A co do firmy zajrzeć i zobaczyć zawsze można ;) A może trafi się coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ja bym chciała już majówkę ;D
    jeszcze żadnych planów nie mam ale i tak myślę,że będzie udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Majówka... o Boże... nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a dziś śnieg spadł szit no ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę,że mają ciekawe produkty, może się na coś skuszę ;D

    zapraszam, u mnie ROZDANIE :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.