poniedziałek, 11 marca 2013

Czekoladowa kula do kąpieli JM Spa&Wellness

Witajcie :)

Jak może pamiętacie, w ramach współpracy z firmą JM SPA&WELLNESS 

otrzymałam do przetestowania 2 kule do kąpieli



O pomarańczowej pisałam [TU], a dziś czas na kulę czekoladową :)


Kilka słów ze strony producenta:



„Musująca kula do kąpieli pomarańcza - wytwarzana na bazie naturalnych składników  z dodatkiem olejków eterycznych i suszonej skórki pomarańczy - doskonale oczyszcza i odżywia suchą i zmęczona skórę, dodatkowo zmiękcza wodę, zamieniając kąpiel w domowe Spa. Na długo pozostawia intensywny aromat.”
Kula zapakowana jest w jasnoróżowy woreczek ze sznureczkiem.


Do woreczka doczepiona jest karteczka z informacjami o składzie, producencie, wadze produktu i sposobie użycia.
 



Kula oczywiście jest opakowana w folię.

A po zdjęciu folii wygląda tak:
 
Przypomina mi kulę śniegową, w której zostały zatopione drobinki czekolady :)

Kula pachnie po prostu obłędnie! Zapach czekolady jest fantastyczny i wyczuwalny w całym pokoju, nie mówiąc już o łazience w czasie kąpieli. Wiedziałam, że z dwóch zapachów ten będzie moim faworytem, dlatego zostawiłam go na koniec. 

Jak zawsze zrobiłam test piany i znów po polaniu kuli wodą słyszałam fajne SSS... Zobaczcie jaka czapka :D



Ciężko było mi uchwycić to, jak kula się rozpuszcza w wodzie, ponieważ jest biała, ale starałam się jak mogłam :)


A tu można zobaczyć na dnie czekoladowe drobinki z kuli:



Jeśli się dobrze przyjrzycie powyższemu zdjęciu to zobaczycie jakby oleiste kropelki na powierzchni wody. Tak jak w przypadku kuli pomarańczowej, tu również woda jest właśnie lekko oleista. Dla mojej suchej skóry - bardzo dobre rozwiązanie.

Gdybyście były zainteresowane, kulę czekoladową, a także inne zapachy możecie kupić za 8,50 w sklepie www.pl-uroda.pl


Fakt, że kulę otrzymałam w ramach współpracy, nie miał wpływu na rzetelność mojej opinii.

Pozdrawiam, Ewa

42 komentarze:

  1. Mniam czekoladowa :) Musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny efekt :) ale szkoda by mi było 8,5 zł na jedno mycie...ale już sobotni relaks w wannie to co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najtańsze niestety nie są :<
    tak bym chciała mieć wannę czasami!

    OdpowiedzUsuń
  4. cos czuje że te kule będą godnym zamiennikiem kul organique...

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym momencie żałuję, że w swoim studenckim mieszkaniu nie mam wanny ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. skoro jest czekoladowa to zapach musi miec obłedny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ah ah i czemu ja nie mam wanny

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne kule.:D Oj, uwielbiam takie kąpiele.:D
    Też nawiązałam z nimi współpracę, ale przesyłki jeszcze nie otrzymałam.:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie, bo napisali, że wprowadzili adres do wysyłki.:/
      Mam nadzieję, że nie zaginęła. :)

      Usuń
  9. lubię takie "kąpieloumilacze" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te bomby kąpielowe... świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusząco wyglądają te kule...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze po prostu coś cudownego !! zawsze chciałąm i do swojej kąpieli wrzucić taką kulę a nigdy jej nie mam :( Może i mi się uda z kimś zacząć współpracować i mi ją ofiaruje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe te kule, trzeba bedzie kiedyś sie na nie skusić

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie opakowane są te cacuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna kula-mmm bardzo smakowicie wyglada:D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne są takie umilacze kąpieli :))

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie są zapakowane! ubolewam nad brakiem wanny ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie zapakowane są te kule:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. pomarańczowa ładniej wygląda w wodzie;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście jak śnieżna kulka.

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam długie kąpiele i ta kula idealnie by się nadawała ;)i jeszcze jak ślicznie zapakowana;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale ślicznie wygląda ta kula!
    nadałaby się na pachnąca ozdobę pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  23. strasznie niska cena jak za tak fajny gadżet kosmetyczny :)
    do tego CZEKOLADOWY :D mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W takich chwilach naprawdę żałuję, że nie posiadam wanny, a jedynie prysznic. Ech, no nic, w końcu się dorobię ;)
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam do udziału w zabawie, jeśli tylko masz czas i ochotę:)
    http://chabroweoczyani.blogspot.com/2013/03/kolejna-akcja-maliny-rewitalizacja-doni.html

    OdpowiedzUsuń
  26. czekoladowe to ja kocham wszystko :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham zapach czekolady więc ta kula mnie kusi <3

    OdpowiedzUsuń
  28. co Ci promotorka zrobiła mów!

    OdpowiedzUsuń
  29. czekoladowa chce bez wahania ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda jak śnieżynka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.