niedziela, 17 marca 2013

Cotygodniowy przegląd poczty.



Witajcie :)


Wiem, że wiele z Was lubi takie posty paczuszkowe, dlatego pokażę Wam, co dotarło do mnie w tym tygodniu :)


Nawiązałam baaaardzo smaczną współpracę z firmą SWEET USA.

Firma zajmuje się sprzedażą słodyczy sprowadzanych z USA. Wiecie jak bardzo uwielbiam słodkości, dlatego też bardzo mnie ta współpraca cieszy :) Do przetestowania dostałam sporo pysznie wyglądających produktów:

 

A teraz wygrane:


Joanny udało mi się wygrać moją pierwszą paletkę Sleek’a – Au Naturel. Może trudno w to uwierzyć, ale nigdy nie używałam cieni. Mam strasznie opadające powieki i niestety nie wygląda to ładnie (na zdjęciach z cieniami od Maliny musiałam trzymać ręką skórę w okolicy brwi, żeby odsłonić powiekę i pokazać cienie). Joanna jednak dała mi wiarę w siebie i podzieliła się ze mną swoją paletką :) Dziękuję Ci!



 Dorotki udało mi się wygrać pięknego nudziaka z firmy Catrice – bardzo lubię te lakiery oraz ich szerokie pędzelki, rozświetlacz do twarzy oraz super próbeczki :) Dziękuję bardzo!



Pozdrawiam, Ewa

PS. Mam taki nawał wszystkiego w swoim życiu, że nie wiem jak się nazywam... Niemniej jednak z całych sił staram się Was nie zaniedbywać i Was odwiedzać. Prześlijcie mi trochę wirtualnej siły, proszę :)

43 komentarze:

  1. gratuluję paletki! jest cudna :):*
    a gdzie paczka odemnie? dawno wysłana :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj słodkości<3
    Mam tą paletkę- uwielbiam ją:)

    OdpowiedzUsuń

  3. Ojeeeej, zazdroszczę słodyczy tak bardzo, że nie wiem co! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile słodkości :D
    Gratuluję wygranych! Paletka ma bardzo fajne, dzienne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wygranych i smacznej współpracy:)pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. slodkośći -uwielbiam-bardzo fajne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  7. Same pyszności ;Dgratuluję wygranych ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiem,co znaczy nawał wszystkiego, brak czasu na cokolwiek.. w dodatku jak zaczynaja walic sie sprawy osobiste, to po calosci niestety..Przy opadajacej powiece tez mozna zmalowac cos fajnego, w internecie mozna znalezc duzo tutoriali na ten temat:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety ma zniknąć... Ponoć google rozstaje się z blogspotem... ;/ Ne wyobrażam sobie tego ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale szczęsciara :) ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :) Aż pozazdrościłam paczuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojeeej, ale Ci zazdroszczę tych słodkości! :D
    I paletki, głównie dlatego, że są tam 'moje' kolorki! Ty szczęściaro! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale CI zazdroszczę tych amerykanskich łakoci! Jestem ogromna fanka ich slodyczy. Wiem, niezbyt zdrowy nawyk,ale co zrobic, jak to jest TAAAKIE PYYYSZNEE!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajj, i weź tu się odchudzaj jak na każdym kroku atakuje Cię tyle pyszności ;D Narobiłaś mi smaka na coś słodkiego :P
    Z kosmetycznych przesyłek jak dla mnie najlepszy jest zdecydowanie lakier. Poszukuję takiego koloru :)

    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przesadzaj :) na pewno nie masz zlych powiek. A jezeli naprawde troche opadaja, to polecam makijaz technika drabinki, inaczej nazywa sie to makijazem kobiety dojrzalej :) a paletki naprawde zazdroszcze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewa ale Ci zazdroszczę........ takie pyszności... i jeszcze ta paleta - marzę o niej od pewnego czasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założę się, że po Twojej recenzji, jeszcze bardziej mnie zazdrość zeżre ;)

      Usuń
  17. Słodkości- to co tygryski lubią najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej, bylabym zachwycona 1 współpracą, jestem uzależniona od słodkości:D Piękne rzecy powygrywałaś! Uwielbiam tą paletkę sleeka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. mówisz, że masz problem z opadającą powieką? Są i makijaże na taki problem i jestem pewna, że Twoje oczka będą wyglądały rewelacyjnie!
    3maj się kochana!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. O fajne paczuszki.

    A ja ostatnio wygrałam w dwóch rozdaniach:)
    Też sie pochwalę jak nagrody u mnie będą:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie mieszkasz? Wpadam na słodycze :D

    OdpowiedzUsuń
  22. uuu, ile słodkości! a tu noc, a mi się jeść zachciało!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranych i słodkiej współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje :) Te słodycze wyglądają apetycznie! Oh M&M ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulacje - bardzo fajne kosmetyki a łakocie musza byc wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  26. Słodkosci bym zjadła, a paletka ma super kolorki, takie naturalne.
    Virtualnej siły też mi brakuje, mogłabym Ci przesłać fluidki ciążowe, ale pewnie nie chcesz:)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluje wspolpracy i wygranych :)) zazdroszcze paletki! i Kochana daje Ci duzooooo wirtualnejvsily!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, zazdroszczę słodkiej paczuszki ;) mniam...

    piękna paletka! cudowne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  29. Osz Ty szczęściaro, taka smaczna współpraca, a wybranej paletki strasznie Ci zazdroszczę, niech Ci sie dobrze nią maluje.
    Wysyłam troche swojej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  30. milego testowania kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mam nadzieje ze paletka dobrze sie u ciebie sprawdzi. Co do slodkosci uwielbiam wszystkie szczegolnie Reese's z maslem orzechowym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.