piątek, 22 marca 2013

Bardzo przyjemny piątek :)

Witajcie :)

W końcu piątek! I do tego wolny, dzięki czemu mam dłuższy weekend. Hurra!

A żeby było jeszcze milej, po powrocie do domu czekały na mnie wspaniałe paczki. Z czego cieszyłam się w tym tygodniu? Zapraszam.

Nawiązałam współpracę z firmą ABC-URODA.COM

Wiecie co? Taka współpraca to naprawdę skarb. Wymieniłam z przemiłą Panią Moniką sporo maili, w których mogłam podać swoje preferencje zapachowe, rodzaj skóry i jej potrzeby. Nie dostałam kosmetyków ot tak, tylko naprawdę takie, które trafiły w mój gust :)


1. Seria Balea Young Sweet Wonderland czekoladowa mmm:
- balsam do ciała 400ml (!)
- dezodorant do ciała (to będzie dopiero nowość :) )
- pomadka ochonna
2. Belea Men 
- żel pod prysznic dla mojego kochanego narzeczonego :)
3. p2 Perfect Nail! Hardener - utwardzacz do paznokci BEZ  
   formaldehydu

Jeszcze raz bardzo dziękuję Pani Monice.

Jakiś czas temu na Facebooku firma LAVEA



organizowała nabór do testowania Glicerynowego mydła z aloesem. Udało mi się załapać do testów i otrzymałam takie oto mydełko:


Na pewnym portalu kosmetycznym zostałam z kolei wybrana do przetestowania balsamu do ciała Farmona Sweet Secret o nowej linii zapachowej - Korzenne pierniczki z lukrem. No będę słodka jak nie wiem co ;)


I na koniec wspaniała nagroda - niespodzianka w rozdaniu u mojej kochanej Kornelki :) Dziękuję Ci kochana jeszcze raz, świetne nagrody! 


A jak tam u Was w tym tygodniu? Przesyłkowo, czy raczej spokojnie?

Pozdrawiam, Ewa

PS. Zapraszam serdecznie do polubienia mojego raczkującego Fanpage'a :)

42 komentarze:

  1. Cudne współprace! Jak mogłaś pokazać tą okropną kartkę odemnie :D jeszcze tak się wymięła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo weź jak możesz być uzależniona :D

      Usuń
  2. gratuluję wspaniałych współprac:))miłego weekendu, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne wspolprace, mam nadzieje ze kiedys tez trafi mi sie choc jedna:) ta czekoladowa seria z Balei musi miec nieziemski zapach:D

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie w tym tygodniu spokojnie :) bez paczkowo, ale już niebawem urlop w Pl i się będzie działo :D hihihi\

    ps. Otagowałam Cię, zapraszam do zabawy -> http://kasiuleczkabiedroneczka.blogspot.nl/2013/03/tag-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dostałam ten balsam pierniczkowy z ofeminin :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę Ci współpracy z abc-uroda :) bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę kosmetyków z Balei:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nagrody i wspaniałych współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale wspaniałości, życzę Ci miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współprac! :** Już nie mogę się doczekać recenzji tych kosmetyków :)
    PS. Otagowałam Cię na swoim blogu ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje współprac. Miłego testowania :) U mnie paczuszka i troszkę zakupów.;d Właśnie piszę posta i czekam aż się fotki załadują:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratki - masz co testowac teraz ha ha

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna współpraca :D Aż zazdroszczę tych czekoladowych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie ładne buteleczki na 1 zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To faktycznie trochę problem. :D Trzeba zrobić mix. Przyznam się, że ja nie kupuję szamponów zawsze do mojego rodzaju włosów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wowwww super
    zapraszam do mnie http://life-is-breathtakingly-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne paczuszki zwłaszcza 1

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję ;) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. a moja paczuszka nadal nie dotarła?:(( super paczuszki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdy dowiedziałam się, że lubi Pani aromat czekolady, to od razu pomyślałam o serii Balea Sweet Wonderland. :) Jestem ciekawa, jak ten zapach będzie rozwijał się na skórze. Mam nadzieję, że ładnie. :) Ja również dziękuję za bardzo miły kontakt mailowy. Serdecznie pozdrawiam, Monika z abc-uroda.

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję i życzę przyjemnego testowania, ja czekam na recenzje :) pozdrawiam http://swiatanastazji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam takie mydełka <3
    no i balea... ;) życzę udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  23. za dobrze masz z tymi paczuszkami:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wo gratki - świetne współprace :D

    Kochana... ja uczę się już 3 lata hiszpańskiego i muszę przyznać, że jest to bardzo przyjemny w nauce język :) Gramatykę ma skomplikowaną, bo jest językiem fleksyjnym, tak jak polski i na początku jest dużo nauki, ale potem jest z górki ;) Próbowałaś portalu Busuu.com ? Jest darmowy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama wspaniałe rzeczy :) Gratulacje!
    To się nazywa firma, która tak dba by trafiło do naszych rąk to co preferujemy! Zasługuje na pochwałę.
    Ciekawa jestem pomadki czekoladowej i utwardzacza ;) dezodorant czekoladowy ciężko mi sobie wyobrazić ;)
    Mydełka uwielbiam, szczególnie te fikuśne i naturalne.
    Z nagrody zafascynowało mnie mydło oliwkowe, gdyż do tej pory widziałam tylko różane.

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie tydzień bezpaczkowy, chyba listonosz się rozchorował :/
    A u ciebie widzę kosmetycznie na całego :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne przesyłki, pozazdrościć -szczególnie Balei.

    OdpowiedzUsuń
  28. O prosze ile fantastycznych paczuszek. Milego uzywania. Matko ten balsam pierniczkowy to musi być coś. Do mnie w tym tygodniu przyszła wygrana u Doni, bardzo się cieszyłam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooooh jak tu apetycznie się zrobiło... :D

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję cudowne paczuszki ;) i ten pierniczkowy balsam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję współpracy i wygranych - tyle kosmetyków na raz...oj zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  32. ooooch, ale Ci fajnie w związku z tą pierwszą współpracą :D
    cudowności! *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna przesyłka! :P
    Też nawiązałam współpracę z abc-uroda. :D
    Zauważyłam, że zazwyczaj zawieramy podobne współprac e w tym samym czasie. :D
    hehe, czekam na recenzje! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.