środa, 20 marca 2013

10 000 wyświetleń i niespodzianka :)

Witajcie :)

Wczoraj licznik wyświetleń mojego bloga pokazał magiczną liczbę


(akurat udało mi się złapać :))

Bardzo Wam dziękuję za to, że mnie odwiedzacie i czytacie to, co naskrobię :) Jest mi z tego powodu bardzo miło!

Wiem, że 10 000 wyświetleń to dla niektórych z Was wcale nie jest tak dużo, ale uważam to za swój mały sukces :) Zakładając bloga nie spodziewałam się, że uda mi się go rozwinąć.

Dziękuję również za wszystkie komentarze, to daje mi motywację do dalszego pisania.

I w związku z tym chciałabym zrobić małą niespodziankę mojej Top Komentatorce, czyli:


Kochana Twoje wpisy i komentarze zawsze poprawiają mi humor, dziękuję! Odezwij się proszę do mnie na maila:

 mojkosmetycznypunktwidzenia@gmail.com

Mam dla Ciebie małą niespodziankę :))

Jeszcze raz wszystkim Wam dziękuję za to, że jesteście ze mną!

Pozdrawiam, Ewa

41 komentarzy:

  1. GRATULACJĘ ZAPRASZAM DO MNIE NOWY POST
    http://life-is-breathtakingly-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje licznikowe:) i dla top komentatorki gratki:))Ja też się cieszę z każdego wejścia do mnie i komentarza:)

    Serdeczne Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. jej ale mi miło:D nawet nie wiedziałam że tyle wypociłam komentarzy xd

    OdpowiedzUsuń
  4. za każdym razem z chęcią wchodzę na Twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;). Mi też całkiem niedawno stuknęła ta liczba :D Wiem, jak to cieszy :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. tez niedlugo mam nadzieje dobije do 10 000, więc ogromne gratulacje:*

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje, oby kolejne 10 000 tysięcy przyszło Ci w 24 godziny! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje , oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę powodzonka dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Congratulations!!!!
    Do you like to follow each other???

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Was obu Dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, 10 tysięcy wyswietleń to wbrew pozorom wcale nie tak mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Autorka bloga z takim licznikiem zasłużyła na gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje kochana :) Imponujacy wynik wyswietlen, naleza Ci sie wyrazy uznania :))

    OdpowiedzUsuń
  16. super! życzę jak największej liczny odsłon :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i życzę więcej takich miłych sukcesów na blogu oraz w życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bo fajna z Ciebie kobitka to Cię odwiedzamy i czytamy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluje serdecznie i zycze kolejnych osiagnięć:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też jubileuszowo zapraszam na rozdanie http://modnania.blogspot.com/2013/03/urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  21. haha mam zamiar wstawić na bloga moje opowiadanie z 6 klasy podstawówki:D reflektujesz jakby co to przeczytać? xd

    OdpowiedzUsuń
  22. gratki :D tez niedawno obchodziłam święto tej liczby :PP
    aach, jestem na zaszczytnym drugim miejscu w komentowaniu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.