poniedziałek, 4 lutego 2013

Zakupowe szaleństwo



Witajcie :)

Chciałabym Wam bardzo podziękować za Facebookowe wsparcie mojego Kubusia! Jesteście nieocenione :* Ciągle walczymy, na razie mamy 2 miejsce i gonimy lidera. Głosowanie trwa do czwartku, może jeszcze mamy szansę :) Gdyby jeszcze któraś z Was zechciałaby nas wspomóc, wystarczy kliknąć „lubię to” przy zdjęciu mojego czarnego sierściucha :) o tu: [KLIK]

Kilka z Was było ciekawych jakie to łupy odzieżowe udało mi się zdobyć na wyprzedażach. No to pokazuję :) Zdjęcia niestety nie oddają uroku bluzek, nie wiem dlaczego tak się dzieje no ale trudno. Na żywo są o wiele ładniejsze!

Sweterek Cropp:


Przeceniony z 99.99 na 29.99 :D

Tunika z kokardkami na plecach (wzięłam rozmiar L żeby mieć oversize do legginsów) :


Przeceniona z 49.99 na 19.99 Ale uwaga! Teraz w Cropp’ie jest promocja! Przy zakupie dwóch dowolnych przecenionych rzeczy, druga (tańsza) jest jeszcze dodatkowo -50% od ceny na metce!

Czyli za tunikę zapłaciłam 10zł :D

Bluzeczka połyskująca z Reserved. Od dawna poszukiwałam takiego nietoperza:


Przeceniona z 79.99 na 39.99

I miętowa torebka z New Yorker’a. 


Mama już komentowała, bo mam całą szafę torebek. Ale jak tu się nie skusić, jak jest przeceniona z 79.95 na 19.95! :D

Oprócz tego oczywiście nie wytrzymałam i poczyniłam pewne zakupy zgodne z tematyką bloga.

Tangle Teezer w końcu wpadł w moje ręce. Wybrałam wersję kompaktową, bo często jeżdżę z domu na studia i nie chciałam żeby mi się połamała. Jesteśmy w fazie testów i się do siebie przyzwyczajamy :)



No i oczywiście Biedronka.



2 lakiery Bell – biały i budyniowo - różowy, musujące kule do kąpieli (wczoraj wykorzystałam pierwszą i muszę przyznać, że bardzo fajna :)

I dodatkowo kiedyś wstąpiłam do Rossmanna (bo było za zimno na podwórku czekać na autobus) i oczywiście w moje ręce wpadł lakier do paznokci. Tym razem to Miss Sporty z nowej kolekcji Metal Flip. Oczywiście już testowany i jestem zachwycona :)

No to tyle z moich zakupów.

W planach mam stworzenie notki o moich kosmetykach do pielęgnacji włosów. Byłybyście zainteresowane? :)

Pozdrawiam, Ewa

44 komentarze:

  1. Bardzo udane zakupy , najbardziej podoba mi się bluzeczka z Reserved , sama mam podobną:) Widzę że i Ty skusiłaś się na lakier Miss Sporty , śliczne są wszystkie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj duże zakupy i wszystko pięknie się prezentuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek bajerancki, takiego jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ta torebka jest śliczna!!! tunika i sweterek również przykuły moją uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć do New Yorker'a :D Były jeszcze jasnoszare :)

      Usuń
    2. bym poleciała;p
      ale czekam na wypłatę xd 70 zł :D

      Usuń
  5. najważniejsze, że zakupy udane :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo sweterek cudo! ^^
    no to widzę, że wyprzedaże zaliczone z zadowalającym efektem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miętowa torebka jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi się bardzo podoba, ale sweterek wymiata! Takiego oryginalnego wzoru to jeszcze nie widziałam xD Jak duża jest torebka?

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie przeceny, to ja rozumiem:) A nie standardowe ze 129,99 na 119,99 ;) Bardzo udane deale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. woow, ale przeceny, chyba sama sie musze tez wybrac :) zapraszam do mnie - do komentowania i obserwacji - Agatuszkaa.blogspot.com ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie ten lakier z Miss Sporty :) Byłam wczoraj ze swoim w centrum handlowym i wpadły mu w oko te lakiery :D ale nie kupiliśmy bo mam ich niestety za dużo ;) efekt zapewne interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zakupy :) Od 7 lutego wchodzi nowa promocja do Biedronki ( pełna kosmetyków! ) i już boję się ile pieniędzy tam zostawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że zakupy się udały :) Ja jutro pędzę do Croppa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem, wiem - jestem okrutna :D Ja mam Biedronkę od razu pod blokiem i już boję się ile razy będę tam zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie wierze taki tani sweterek?! a ja wydałam już mój miesięczny limit :( i przecudowna torebka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio straciłam majątek w odjii bo była akcja 2rzeczy a 3gratis xD nienawidze przecen :( staje się przez nie bankrutem haha

      Usuń
  16. Świetne zakupy i gratuluje udanego łowu promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo bardzo fajne zakupy! Muszę się wreszcie skusić na tą szczotkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja do biedronki musze wybrac sie w czwartek, bo nowa gazetka jest:D nie widzialam tych przecen na torebki:<

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek z Croppa cudowny *_*

    obserwujemy ? czekam na odpowiedź u mnie :3
    potteroholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zagłosowałam! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. na ten sweterek z croppa się czaiłam ale cena(99.99) skutecznie mnie odstraszała, a na promocji u mnie go już nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  22. a po ile jest ten lakier z Rossmanna? dziś szukałam jakieś recenzji ale mało jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzi Tangle Teezer, ja się na niego czaje już od lat chyba i się nie mogę zdecydować czy brać czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Z włosami w sumie nic specjalnego nie robię. :( Nie jestem dla nich dobra. :P Ale notka pojawi się. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja mama też go używa, dlatego postanowiłam kupić dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawa jestem jak u Ciebie sie sprawdzi TT :)

    i jak najbardziej jestem zainteresowana Twoją pielęgnacją włosów:) produkuj tam pościka :D

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne zakupy ale torebka jest najfajniejsza i ta cena!!pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Koty na golfie są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiesz co nie będę pisać ,że nagłówek okropny zresztą zakupy tak samo bo Ty dobrze o tym wiesz :D też Cię kocham ahahahah :D :*

    OdpowiedzUsuń
  30. niedoperek mi sie podoba :)
    i ciekawią mnie te kule do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Air Flow :D obowiązkowy punkt w biedronce :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Tangle <3 życie bez tej szczotki nie byłoby juz takie same :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć, zapraszam - nowy wpis...trochę się denerwuję, bo nie wiem jaka będzie Twoja opinia :/ dodałam filmik

    Zapraszam: ilonastejbach.blogspot.com

    P.S. sweterek w koty cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo pokaźne zakupu,ja dzisiaj wybieram się do galerii,z głównym przeznaczeniem gotówki na kino,ale kto wie,może coś wpadnie mi w oko:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zakupy :) Tez kupiłam te kule :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.