piątek, 15 lutego 2013

WYNIKI HERBATKOWEGO ODDANIA! :)


Witajcie :) Chciałabym Wam bardzo podziękować za udział w moim Herbatkowym Oddaniu. Najchętniej nagrodziłabym Was wszystkie, niestety mogłam wylosować tylko jedną osobę.

Nie przedłużając!

Herbatę Cynamonowo - Jabłkową otrzymuje...

.
.
.
.
.
.
.
.

Gratulacje kochana! :) Za chwilę wyślę do Ciebie maila i czekam na Twoje dane do wysyłki :)

Te z Was, którym się nie udało zapraszam do mojego kosmetycznego rozdania. Jeszcze 13 dni do końca :)


Pozdrawiam, Ewa


26 komentarzy:

  1. łeee myślałam że może wreszcie cos wygram;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie koniec konkursów u mnie na blogu :)

      Usuń
  2. Gratuluje ;-)
    Też miałam nadzieję, że produkt okaże się lepszy, a tu takie nic. Ale na pewno nie zakończę przygody z tą marką. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie :D
    Ostatnio piję dużo herbat smakowych to chętnie i tą wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje:) czekam na wyniki tego drugiego:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Grafik. Zaprasza do mnie do obserwowania http://beyourselfinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję, życzę smacznej herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. Zapraszam do mnie :** Obserwujemy.? ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. już się zgłosiłam, ale to tylko z sympatii do Ciebie ;D

      Usuń
    2. Czyli że gardzisz moimi nagrodami? :D

      Usuń
  9. Gratuluję:))
    Też zastanawiałam się czy nie zrobić muffinek marchewkowych ale w ostateczności stanęło na ptysiach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.