środa, 20 lutego 2013

Wybór pędzli do makijażu :)

Witajcie :)

Dziś post nie-recenzjowy. Piszę do Was z prośbą o pomoc. Jako że dopiero niedawno wkroczyłam w Blogosferę i zaczęłam bardziej interesować się makijażem sprawia, że jeszcze o wielu rzeczy nie wiem i jestem makijażowym laikiem :)

Ale chcę to zmienić! A któż mi może bardziej pomóc niż Wy? :)

Dobrze, do rzeczy. Szukam super pędzla do pudru! Przeglądam Allegro i aż dostaję oczopląsu od tego wszystkiego. Nie mam pojęcia do jest dobre, a do jest bublem.

Dużo dobrego słyszałam o Hakuro. Ale który? Znalazłam informacje, że do pudru najlepiej nadaje się H55. Ale podoba mi się również H100 Kabuki (cokolwiek to znaczy). Który lepszy?

A może jest jakaś inna dobra marka godna polecenia? E.l.f. też się gdzieś przewija, ale nie mam zielonego pojęcia czy pędzle z tej firmy są dobre?

Help! :)

PS. Ależ szaleństwo z tym naszym Malinowym Klubem, poczta e-mail mi wariuje :D Ale fajnie, że jest nas tyle i się razem zbieramy i mobilizujemy szczególnie w sytuacjach ekstremalnych :)

Na koniec wrzucam Wam bardzo fajną piosenkę, której mogę słuchać non stop!


Pozdrawiam, Ewa

61 komentarzy:

  1. Ja mam Hakuro. Co prawda do podkładu, do eyelinera oraz do rozcierania, ale ogólnie jestem z nich bardzo zadowolona :)

    I podejrzewam, że wzięłabym do pudru ten H55 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się kochana na tym ale trzymam kciuki na pewno znajdziesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia, ja nie używam pędzli ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mogę polecić hakuro :) a już kształt pędzla jaki wybierzesz jest zależny od Twoich własnych preferencji :) wszystko zależy od tego co lubisz i czego oczekujesz :) ja używam do pudru modelu h50, niestety wiem że teraz jest dostępna tylko jego nowa, o połowę mniejsza wersja i nie wiem czy tą własnie mniejszą wersją będzie dobrze aplikowało się puder ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Malinową koleżankę:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://swiatmartity.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja własnie zbieram na jakiś podstawowy zestawik pędzli

    pozdrawiam i obserwuję Malinową Klubowiczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam Koleżankę z MK.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tez sie nie znam ,własnie kupiłam brazer i tez nie wiem jak sie do tego zabrać :(

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ecotools i jest swiettny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam pedzle z hakuro glownie i jeden z efla, na zadnej z tych firm sie nie zawiodlam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam dwa pędzelki z Hakuro i jestem zadowolona, może u Ciebie też Hakuro się sprawdzi, też szukam nowego pędzla do pudru:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja swojemu trułam dzień w dzień, że przydałby mi się zestaw pędzli i powiedział, że jak już tak nie mogę wytrzymać to mam sobie upatrzyć i mi kupi wcześniej na dzień kobiet :D miał mnie podpytać i w tajemnicy zamówić no ale nie wytrzymałam i będę mieć wcześniej ;p Przeglądając allegro trafiłam na fajny (oby) zestaw + do tego paletka 88 cieni. Na sam początek myślę, że mi wystarczy bo malować to się profesjonalnie nie umiem ale dla amatorki to będzie akurat :D Dzisiaj zamówiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam pędzel do pudru Ecotools. Jest świetny - nie gubi włosia, równomiernie nakłada puder, ma odpowiednią wielkość i łatwo się go myje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie pomogę, bo sama jestem w podobnej sytuacji - SZUKAM :) super, że napisałaś tego posta, mogę skorzystać, haha :)) też słyszałam, że Hakuro jest dobry, więc może trzeba się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hakuro to ja nie mam niestety.
    Pozdrawiam Malinową Koleżankę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. polecam Hakuro H55 mam go już dość długo, kilka ładnych miesięcy i jestem cały czas z niego zadowolona. Ogólnie nie ma pędzla Hakuro, który bym sobie kupiła i na którym bym się zawiodła :) Co do Elfa to bym nie ryzykowała... mam skunksa z Elfa i to totalna porażka..

    powodzenia w poszukiwaniach ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mogę Ci polecić pędzlę Kozłowski. Naturalne włosie,są naprawdę dobre. Polecała nam je Pani na zajęciach z wizażu, doświadczona w makijażach teatralnych i dziennych więc myślę że są godne uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moze Cie zdziwie,ale akurat do PUDRU, to polecam Ci taniochę z drogerii (chyba znajdziesz ta marke w Naturze) - DONEGAL. Pędzel jest duży, puchaty, bardzo miękki. Prałam go nie raz, nie odkształca się, nie gubi włosia, nie puszcza farby. Mam już go chyba ok.2 lata i NIC się złego z nim nie dzieje a kosztuje grosze:) Coś koło 12-18zł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W kwestii pędzli nie mogę Ci pomów.
    A co do klubu to fajnie, że się jednoczymy :)
    W kupie siła! :)
    Ja się jednoczę i dodaję Cię do obserwowanych :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym ci pomogła, ale niestety się na tym nie znam..ja mam jakiś pierwszy, lepszy najtańszy pędzel do pudru, bo potrzebowałam czegoś na szybko :P

    OdpowiedzUsuń
  21. ja polecam zarówno Hakuro jak i Elf'a ;)!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja po paru godzinach sprawdziłam pocztę i szok ile mam wiadomości :)) Jeśli chodzi o pędzel to ja raczej się nie wypowiem bo mam najprostszy z Essence i na moje potrzeby się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam i obserwuję z MK :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. niestety nie pomogę Ci z wyborem pędzla.
    co do klubu nie mam pojęcia o co chodzi, ale dzisiaj zostałam jego oficjalną członkiniom! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli chodzi o sprawy pedzli to ja dopiero zaczynam ale ale od niedawna mam pędzel hakuro i jestem zaskoczona tym jak jest on nieziemsko mięciutki oraz tym że zawsze nałożę tyle różu i pudru ile chcę;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie kupowanie hakuro to trochę 'nie wiem co zrobić z pieniędzmi to sobie kupie drogi pędzel' :P Ale w żadnym wypadku tu nikogo nie krytykuję, tylko wyrażam swoje zdanie- 'dla mnie...' :) ja mam pędzle z e.l.f.-a do pudru i do różu. Mam je bodajże od listopada i nie wypadł ani jeden włosek, a swoje zadanie spełniają w 100% :) Zatem szczerze Ci jej polecam.

    Przeglądałam sobie przed chwilą blogi innych dziewczyn, a mój Narzeczony sobie zerka do komputera i tam gdzieś pod czyimś postem był komentarz od Ciebie, a Łukasz: "Oooo Testerka, ona się i u Ciebie tez wypowiada" :P Widzisz jak Cię zapamiętał :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, też tak trochę sądzę. Też w sumie nie mam idealnych i dobrych pędzli. Zaczęłam czytać tu komentarze, przeglądam te pędzle i sądzę, że są bardzo drogie. Nie wątpię, że są porządne, ale nie macie jakiś pędzli dla mniej zamożnej kieszeni? :)

      Usuń
    2. w porównaniu do innych marek to jeśli chodzi o pędzle hakuro jakość jest naprawdę świetna :) i za to płacimy :) owszem nie są tanie, ale jest wiele droższych marek :) ja swój zestaw pędzli kompletuje juz około 2 lat, uzbieram trochę pieniążków i kupuje jeden czy dwa pędzle :) z tańszych mogę polecić essence :) niestety jakość już dużo słabsza, ale adekwatna do ceny :)

      Usuń
  27. A ja używam puszku do pudru i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja używałam kiedyś pędzla firmy Donegal, a teraz mam ten zestaw Mario Luigi ;) Pędzel gubi trochę włosia, ale jest mięciutki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To mnie rozbawiłaś. :D Ładnie pachnie! :P

    OdpowiedzUsuń
  30. niestety nie pomogę... ale dokładnie ostatnio trafiłam na tą piosenkę Timberlake i mi również wpadła w ucho :) przyjemna

    OdpowiedzUsuń
  31. mój to totalny no name ale idealnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja mam te z rossmana i nie potrzebuje hakuro sruro :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Testereczko co tak się szczerzysz?:D

    OdpowiedzUsuń
  34. no bo nie będę udawała że te pytania należą do kategorii odkrywczych xd

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie pomogę, bo ze mnie pewnie jeszcze większy laik makijażowy :/

    A z meilami Malinowoklubowymi na szczęście się uspokoiło już dziś. Nie wiem czy przez przypadek nie wyrzuciłam jakiegoś ważnego meila :/ Eh... a do tego poczta wp nie łapie tylu adresów na raz :(

    OdpowiedzUsuń
  36. witam Malinową Koleżankę :)
    przy okazji u mnie trwa konkurs - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  37. Hym, ja też nie mam pędzli. mam jeden do pudru, ale pewnie gdybyście go zobaczyły, to byście mnie spaliły na stosie bo pewnie nie jest odpowiedni. Ogólnie do cieni nie używam pędzli tylko pałeczki, takie dołączane do cieni, lub kupowane osobno. Nie znam się na tym, jak i również nie bardzo chcę wydawać duże pieniądze na takie pędzle jak mówicie hakuro.

    Pozdrawiam ciepło koleżankę z Klubu, chętnie będę wpadać i patrzeć co u ciebie słychać.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam wszystkie pędzle do makijażu, że się tak wyrażę - do dupy! ;) jestem w trakcie poszukiwań ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Polecam Hakuro, RealTechniques lub Ecotools -wszystkie są świetne!
    Pozdrawiam-Malinowa Koleżanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pomogłabym Ci z chęcią, ale w ogole to nie mój temat, pędzli niemalże nie używam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. też lubię tą piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Do sypkiego pudru polecam kabuki z Hakuro :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja także dużo dobrego słyszałam o pędzlach Hakuro.

    OdpowiedzUsuń
  44. hmm, a ja zacofana tradycjonalistka puder nakładam dołączoną gąbeczką, podkład palcami i póki co to mi doskonale wystarcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja bym skusiła się na twoim miejscu na eccotools lub hakuro

    OdpowiedzUsuń
  46. Hakuro pedzle sa bardzo dobre i zadne wlosie z nich nie wypada, rowniez ecotools, jednak do pudru szczerze polecam ci hakuro.
    Co do 10 produktow, na pewno znajda sie jakies perelki z twojej kosmetyczki, lub zmiejsz ilosc albo dodaj jakis niekosmetycznych ulubiencow do ktorych powrocisz z checia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. śmigaj po Ecotools ;-D nie pożałujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Noo piosenka fajna, dzięki;):))

    OdpowiedzUsuń
  49. E.L.F. - żadna frajda, stale je kleję, mam z Lumiere do pudru, a obecnie wolę puder nakładać puszkiem. a do innych dziedzin twarzy - Hakuro

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja żadnych pędzli nie używam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Z tego co czytam, najlepsze recenzje mają właśnie Hakuro, ale nie miałam, więc nie pomogę, używam zwykłego z Rossmana.

    OdpowiedzUsuń
  52. Niestety nie pomogę w znalezieniu dobrych pędzli (sama ich szukam), ale na pewno odradzam pędzel do pudru Inglot - pół godziny zbieram włosie z twarzy, bo wypada!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  53. ja też tak często robiłam, ale od tego włosy mi wyłaziły.. dlatego cebularz nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajny blog !! Super ! obserwuje i zapraszam do siebie mfashion88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Oo.. Jaka rozmowa się tutaj wywiązała na temat pędzli.:P Fajnie, dobrze się dowiedzieć który jest dobry, a który nie.:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.