czwartek, 28 lutego 2013

Satynowy mus do ust firmy Avon

Witajcie :)

Dziś post o czymś kolorowym.

Satynowy mus do ust firmy Avon


Pojemność: 3,5ml

Cena: około 20zł (ja kupuję w promocji dla konsultantek za 12zł)

Gama kolorystyczna: 

źródło: Internet

Moja opinia:

Zdecydowałam się na kolor Plush Plum, ponieważ uwielbiam fiolety na ustach :)


Jest to pomadko - błyszczyk, który jest zdecydowanie moim ulubionym malowidłem do ust. Jednak moje pierwsze wrażenia wcale nie były takie dobre. Po otwarciu musu, pomyślałam że jest on zepsuty. Dlaczego? Ponieważ na aplikatorze wygląda on tak:


Prawie nic na nim nie ma! A przynajmniej tak mi się wydawało do momentu, kiedy pomalowałam usta. Błyszczyk jest bardzo wydajny i jego niepozorna ilość na aplikatorze spokojnie wystarcza na pomalowanie całych ust.

Zapach ma raczej neutralny, lekko "pomadkowy". 


Niestety podkreśla suche skórki, dlatego warto wcześniej odpowiednio nawilżyć usta. Jednak nie wysusza ust oraz nie klei się.

Co do trwałości... no to zależy. Po jedzeniu niestety zostaje tylko delikatny kolor na ustach, jednak jeśli po prostu idziemy na przykład na spacer, mus spokojnie da radę.

Podoba mi się satynowa konsystencja i takie też stają się usta po nałożeniu błyszczyka.

Na ustach wygląda tak:



Na żywo jest zdecydowanie lepszy efekt. Bardzo go lubię :)

Pozdrawiam, Ewa

PS. Już jutro rano wyniki rozdania! :)

41 komentarzy:

  1. Lubię takie ciemniejsze kolorki, a widzę, że tutaj wybór jest spory.:P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kocham wszystko co na usta, aczkolwiek ten kolor mnie nie zachwycił na ustach

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie drobinki w błyszczykach delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Satynowa satysfakcja:) Masz bardzo ładne usta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Dziękuję! :) Nigdy tak nie uważałam :)

      Usuń
  5. Lubie takie kolorki, tylko nie pasują mi kompletnie.. :d Taki mały szczegól, nad którym bardzo ubolewam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie się prezentuje, ale nie skuszę się, ze względu na to, że kiedyś dostałam uczulenia na produkty z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię błyszczyki z Avonu:)Ładny kolorek, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze zapominam uzywac blyszczykow

    OdpowiedzUsuń
  9. cóż to za piękne usta? :) me gusta :D :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam błyszczyki, a ten wygląda cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolorek i na ustach bardzo ładnie się prezentuje :)
    a nazwa jak ekskluzywnie brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię błyszczyków z drobinkami.

    ładne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor bardzo łanie prezentuje się na Twoich ustach ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem dlaczego jako kobieta nie przepadam za błyszczykami :<

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kolor ;) choć błyszczyków nie używam za bardzo ich nie lubię kiedys tak ale teraz już nie ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor bardzo ładny ale dopiero na ustach widać jaki jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo łądny ,ja włąsnie poszukuej smzinki w podobnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewa kolor jest extra!
    Jak śmiesz pisać mi, że wstyd Ci pokazywać usta?????????? Masz śliczne usta!!! A do tego ten błyszczyk... dla mnie bomba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko piszę prawdę! Masz fajne, ładne i zadbane usta!!! Oj masz czym się chwalić!

      Usuń
  19. Niestety się skończył. :P Nie wiem czemu Ci się tak kojarzy ten zapach.... :D

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne :) ja ogólnie bardzo lubię avon, a nie przepadam za oriflame (złe wspomnienia:P)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny kolorek, ale Twoje ustka jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny kolor, choć sama nie gustuję w fioletach na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny błyszczyk a jeszcze ładniejsze usteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. satynowy mus do ust...już sama nazwa pięknie brzmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor na ustach trochę się różni niż w katalogu i w opakowaniu, ale ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

  26. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?


    Vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Milion lat nic z Avonu nie mialam :) Widze,ze bardzo sie zmienil asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog
    zapraszam do mnie na rozdanie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/
    ja juz obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ładny kolor szkoda ze wygląda trochę nie równo

    OdpowiedzUsuń
  30. Hmmm... kolor rzeczywiście ładny, ale sam kosmetyk wygląda mało zachęcająco :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.