środa, 13 lutego 2013

Pyszności od firmy Skworcu i małe oddanie.



Witajcie :)

Nie wiem czy wiecie, ale oprócz tego że uwielbiam testować nowe kosmetyki, nie ma dnia żebym nie myślała o słodyczach. Chyba naprawdę jestem uzależniona. Uwielbiam również piec słodkości: ciasta, ciasteczka, muffinki i inne pyszności. Ale wykorzystując swoją silną wolę tkwię w postanowieniu „słodycze raz w tygodniu”. A w pozostałe dni szukam słodkich, ale zdrowych i mniej tuczących zamienników.

I tu wybawieniem okazuje się firma Skworcu, z którą udało mi się nawiązać bardzo przyjemną (i smaczną) współpracę.




Firma ta ma w swoim asortymencie mnóstwo owoców suszonych i kandyzowanych, przyprawy, herbaty, kawy i inne pyszności. Same zobaczcie, a ja pokażę Wam co pysznego otrzymałam w tej paczuszce:

 
Kiedy tylko otworzyłam paczkę poczułam piękny aromat. A co było w środku? A proszę bardzo :)

 
 Spośród bogatego asortymentu wybrałam sobie te produkty, które zachwyciły mnie kompozycją smaków ale również odmiennością, bo nigdy nie jadłam np. Jagód Goji.

Oto Miodoczekolada. Brzmi pysznie i myślę, że tak samo dobrze smakuje! Nie mogę doczekać się wypróbowania.


Owoce suszone:





 

I herbatki :)







Ale ale! Żeby nie było, że się tylko chwalę, postanowiłam że nie będę samolubna i podzielę się z Wami herbatką. Długo zastanawiałam się, którą wybrać, aż w końcu wylosowałam na chybił – trafił:


Herbata cynamonowo – jabłkowa. Mam nadzieję, że spodoba się Wam tak samo jak mi. A pachnie – obłędnie! Musicie mi uwierzyć na słowo.

A co zrobić żeby zdobyć herbatkę?

Wystarczy zgłosić się pod tym postem do jutra (14.02.2013) do godziny 23.59 :) Szybkie oddanie, bo w niedzielę wyjeżdżam na studia i do tego czasu chcę którejś z Was wysłać przesyłkę.

W komentarzu wystarczy jedynie wpisać chęć wzięcia udziału w oddaniu i zamieścić swojego maila.

W piątek rano wylosuję zwyciężczynię i poinformuję ją mailowo. Proszę o szybkie odesłanie danych do wysyłki, żebym najpóźniej w sobotę mogła nadać przesyłkę.

Powodzenia!


Pozdrawiam, Ewa

42 komentarze:

  1. Miodoczekolada? Czekam na recenzję tego cudaczka :P
    A no ja z chęcią wezmę udział w losowaniu.
    paczajka0@o2.pl

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chetna jak zwykle :-p

    E-mail: portiferole@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Same rarytasy, aż mi ślinka do ust napływa...
    Chętnie poznam:
    e-mail: pinkmause@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna współpraca, gratuluję.

    Chętnie wezme udział w losowaniu
    nataila.narja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ah pamiętam jak dostałam od nich paczuszkę, zostały mi jej resztki :P
    biorę udział :D
    kornelia.wlosiak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wezmę udział w oddaniu :)
    Oto mój mail: vera@subiektywnym-okiem.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. ta miodoczekolada brzmi pysznie! co do herbatki - chetnie posmakuje :-D
    justynaborkowska8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam od nich przesyłkę:) Bardzo fajna firma jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jej ile pyszności;) Ta gorąca czekolada musi być pyszna no i miodzik;):D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie wezmę udział udział w losowaniu :)
    wsol.marta@gmail.com


    albo wproszę się do Ciebie na herbatkę hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oczekuj gościa :D ale same cuda dostałaś nawet jagody ohh rozpływam się :D

      Usuń
  11. jeju ale pyszności:D:DD: bym zjadłą wszystko na raz xd

    OdpowiedzUsuń
  12. chcę herbatę:D
    obserwuję jako: Kathy Leonia
    mail: kathyleonia88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja podziękuję za herbatkę. Kawowa jestem :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego co słyszałam to Skworcu ponoć odpisuje wszystkim, że nie nawiązuje nowych współprac ;D A Tobie się udało to tym bardziej gratuluję :)

    Buuu a ja już jutro mam zajęcia do 18.15 ;D

    Zgłaszam się :)

    mail: anioleek89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję współpracy :D

    a też się zgłoszę ;)
    sekagnieszka033@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję, że udało się nawiązać fajną współpracę po niesmaku z Silor+B.

    Zgłaszam się ;)
    E-mail: katonna666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. aż zazdroszczę takiej paczuszki!

    Zgłaszam się:
    e-mail: sendula13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa tej midoczekolady. I w ogóle z chęcią wypróbowałabym te herbatki! Będę musiała zapoznać się z asortymentem tej firmy i to koniecznie :)

    I zgłaszam swoją chęć w losowaniu
    biszkoptowe@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się czasami coś dzieje z blogspotem i komentarze przepadają.
      dziękuję bardzo :) mam nadzieje, że uda mi się je jeszcze nawilżyć i pozbyć puchu - wtedy byłoby idealnie :D

      Usuń
  19. Jak patrze na to wszystko, to juz mi slinka cieknie, szczegolnie na te miodoczekolady i herbaty :> Sprobuje swoich sil:)
    Zglaszam sie:

    seanaith@interia.pl

    Pozdrówki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. O fajna paczuszka.

    Również się zgłaszam:)

    iks_igrek_zet@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedys kupowalam u nich na allegro

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale pyszności - fajnie móc wypróbować takie herbaty i suszone owoce.

    OdpowiedzUsuń
  23. Z chęcią się zgłaszam :)

    kaska383@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. W takim razie się zgłoszę:)
    fraglesik08@gmail.com

    A ta miodoczekolada mnie zaintrygowała.:D ale chyba nie zjadła bym czegoś takiego;D

    OdpowiedzUsuń
  25. mmmm ale pyszne i aromatyczne herbatki :)
    ciekawe są suszone kiwi jeszcze nigdy takich nie jadłam ?:)
    i z chęcią się zgłaszam :)
    86malina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie cudasne herbatki masz...smaki na pewno oryginalne i intensywne

    OdpowiedzUsuń
  27. Mniam mniam! Zaintrygowało mnie suszone kiwi, hihi. :>

    Z chęcią spróbuję swoich sił w konkursie. ;)
    truskawkowa55@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko wygląda na pyszne :D
    Zgłaszam się :) anusiakowa@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  29. jakie pyszności :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję współpracy, same smakowitości :)
    jeśli się dzielisz to ja bardzo chętnie bym taką herbatkę przygarnęła ;)
    agus.wysocka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojej cudowna współpraca , Miodoczekolada ?! pierwszy raz o czymś taki słysze.
    Oczywiście chciałabym przygarnac herbatką ;) dagusss93@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam wszelkiego rodzaju herbatki :) gratuluję współpracy :))

    OdpowiedzUsuń
  33. biorę udział it-inspires-me@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak mogłam to przegapić.
    mooonipopracy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Już nie mogę się doczekać recenzji.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mi też udało się nawiązać współpracę.:D Mają świetne produkty.:P To może Ty teraz spróbujesz z herbatami ze Smaku Sztuki??:D Heh.:P

      Usuń
    2. Hahah, to pewnie sporo czasu Ci zajmie wypicie tych wszystkich herbat. :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.