wtorek, 12 lutego 2013

Moja pielęgnacja włosów.



Witajcie :)

Dziś chciałabym Wam pokazać jak wygląda moja pielęgnacja włosów.

Część produktów już recenzowałam, część jest w trakcie testowania, a niektóre jeszcze czekają w kolejce.



Dziś nie będę dokładnie omawiać każdego produktu, tylko pokażę co gości w mojej łazience i na mojej głowie :)


Mycie:



  1. Od kiedy mam problem z wypadającymi włosami szukam specyfików, które temu zaradzą. Postawiłam na Dove. Wcześniej miałam wersję do włosów farbowanych i byłam zadowolona. Teraz – wersja do włosów wypadających. Jestem w fazie testowania, ale na razie zadowolona.
  2. Balea – czeka na testowanie. 

  3. Na stancji dodatkowo : Timotei do włosów ciemnych – nie 
     zachwycił mnie, ale dam mu drugą szansę, bo po ścięciu 
     włosów lepiej reaguję na różne kosmetyki. 
źródło: Internet


Maski:


Oczywiście BioVax. Bardzo lubię tę firmę. I uwielbiam te maski! 


  1.  Maska do włosów ciemnych – [RECENZJA] 
  2. Maska przeciw wypadaniu włosów – testuję

Odżywki:


  1. Odżywka bez spłukiwania Avon – używam sporadycznie, kiedy nie mam czasu na odżywki ze spłukiwaniem. Szału nie robi, ale może jeszcze mnie zaskoczy?
 2. Odżywka ułatwiająca rozczesywanie włosów Avon – a ta jest 
    bardzo fajna. Ułatwia rozczesywanie, pięknie pachnie i jest 
    niedroga. Niedługo mi się skończy i wtedy będzie recenzja.

 3. I znów Avon. „Maseczka”, która według mnie jest żelową
    odżywką. Testuję.

Inne:



  1. Kuracja przeciw wypadaniu włosów – [RECENZJA] 
  2. Serum do końcówek – mówiłam o nim ostatnio


  3. Jedwab Biosilk – [RECENZJA]

Na koniec chciałabym Wam pokazać moje włosy za czasów blondu. Popatrzcie jakie były zdrowe i lśniące chociaż traktowane farbą, prostownicą, a do pielęgnacji używałam tylko szamponu i 1 odżywki. Dlaczego po przejściu na ciemne, kiedy powinno być lepiej – jest gorzej? Czy po prostu na ciemnych włosach wszystko bardziej widać?



Może Wy pomożecie mi rozwiązać tę zagadkę.


Pozdrawiam, Ewa

46 komentarzy:

  1. kurde, nie wierzę że te kudełki na zdjęciu były farbowane!!! tak zdrowo wyglądają ;o;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, mnóstwo masz tych kosmetyków do włosów ;) Ja używam tylko szamponów i odżywek ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne włosy, o takie warto dbać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne włosy, też mam taki jedwab, ale rzadko go używam.
    Miałam kiedyś jakiś szampon z Dove, miał śliczny zapach, a dodatkowo włosy po nim długo pachniały:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uzywam odzywki i szmponu od joanny. - polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio mam takie problemy, kurcze, włosy nigdy nie farbowane... wyszła mi połowa, miałam zawsze takie gęste, a teraz są takie... przeciętne. muszę coś z nimi zrobić. boję się że mi wszystkie wypadną xD

    OdpowiedzUsuń
  7. A masz gdzieś post z ciemnymi teraźniejszymi włoskami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam :) O tu: http://moj-kosmetyczny-punkt-widzenia.blogspot.com/2013/01/scieam-wosy.html

      Usuń
  8. Może potraktowałaś je zbyt agresywna farbą?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta Biovax do włosów słabych bardzo mi pomaga w okresie wzmożonego wypadania włosów.

    Bardzo zdrowe włosy, nie powiedziałabym, że były farbowane ;)
    Ja odkąd farbuję na czarno też mam problemy z włosami, przede wszystkim zrobiły się strasznie rzadkie i bardziej się wyprostowały, dawniej miałam gęste i falowane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam Ci maskę Biovax-u Keratyna i Jedwab. Włosy są po niej gładkie i lśniące.
    Moje wlosy średnio co 2 lata w sezonie jesienno-zimowym wypadają na potęgę.
    Dobrze moim włosom zrobiła również wcierka Jantar.

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurczę ale masz pokłady tych kosmetyków;) Te maski Biovaxu mnie strasznie kuszą , każda dziewczyna je chwali i chyba w końcu wylądują i w mojej łazience;) Co to osłabienia włosów do wydaje mi się że albo użyłaś zbyt mocnej farby albo bardzo zmieniłaś kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
  12. używam tego samego szamponu Dove :) polecam Ci odżywkę Herbal Essences Nawilżenie po brzegi i serię Kallos nabłyszczającą :) balsam waniliowy jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie miałaś piękne włosy omomom <3 Zadroszczę a cd kosmetyków to nie miałam żadnego z nich niestety. Jeśli masz ochotę wziąć udział w rozdaniu to zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz pokaźną kolekcję tych preparatów do włosów. Z reguły to właśnie niedoskonałości włosa widać na blondach, a ciemniejsze łatwiej jest utrzymać w dobrej kondycji. Od dawna masz ciemne włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten szampon Dove ale u mnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne miałaś włosy ;)
    Też kiedyś byłam farbowaną blondynką, włosy rozjaśniałam co miesiąc, teraz mam ciemny brąz, farbuję raz na 2 - 3 miesiące i muszę przyznać, że włosy blond wyglądały o wiele lepiej niż teraz, chyba muszę zastanowić się nad powrotem do dawnego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieżko jest znaleźć idealne dla siebie kosmetyki :(
    Ale powiem Ci, ciekawie wygląda ten planet spa, myslałam, że to jest tylko do buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na wypadanie włosów polecam z czystym sumieniem Seboradin..
    Narzeczona mojego brata miała mega problem po przejściu z blondu na ciemne, od pół roku używa szamponu i maski Seboradin a włosy ma tak gęste, że umieram z zazdrości.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście ten blond fajnie wygląda, ale teraz tez nie masz na co narzekać. Ja zamówiłam sobie teraz 2 olejki ciekawe czy będę zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też właśnie zaczęłam testowanie maski Biovax, jestem ciekawa jak się sprawdzi..

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety na pytanie nie odpowiem, bo od wiek-wieków jestem rudą szatynką:)
    Maski Biovax są genialne, mam nadzieję, że Ci pomogą.

    OdpowiedzUsuń
  22. spory arsenał :)
    chyba i ja muszę w końcu zakupić maski BioVax :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoja pielęgnacja włosów to tylke kosmetyków ile ja mam łącznie do ielęgnacji wlosów, twarzy i ciała :D
    Ja do wloswów ma tylko szampon, odżywkę i coś na końcówki- najczęściej jest to jedwab :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oo, jaką mamy podobną zawartość łazienki :D
    Maska BioVax podobno bardzo dobra, cóż z tego, jak mi do systematyczności troszkę brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie mam tylu produktów do pielęgnacji :)
    A kolor włosów batdzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Biovax znam i używam :-) włosy miałaś śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ile Ty tu tego masz! hohoho :D
    zakryłaś twarzyczkę, a ja wiem jak wyglądasz! arrr :D będę Cię szantażować teraz :D:*
    dziękuje za życzenia :* e tam fajna Ruda :D może trochę hahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co! to Ty mi wysyłasz pracę z nie aktualnymi zdjęciami?
      wyjdź stąd ! :P !

      Usuń
    2. okłamałaś mnie i ja z Tobą nie rozmawiam :D

      Usuń
    3. no dobra dobra, też Cię kosiam :D :*

      Usuń
  28. na blondzie bardziej widac zniszczenia, wiec nie wiem czemu tak masz. lubie szampony z dove:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Możliwe, że dopiero teraz widać zniszczone włosy bo wcześniej były oblepione silikonami. Poza tym na wielu włosowych blogach można przeczytać, że po czasie wychodzi na jaw jak bardzo są zniszczone włosy. Możliwe, że ciemna farba była zbyt mocna dla Twoich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Musze przyinwestować w maski biovaxa :D

    OdpowiedzUsuń
  31. No przy takim asortymencie Twoje włosy już niczego nie potrzebują ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. czekam na recenzję bale'a ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sporo tych kosmetyków.:P Ja Ci nie podpowiem, bo nie farbuję włosów.:p
    Jak odszukam te miętowo-czekoladowe żele to na pewno dam znać.:) No.. Chyba, że Ty znajdziesz wcześniej.:P

    OdpowiedzUsuń
  34. mialam tak samo, jak mialam pofarbowane na czarno wlosy, uzywalam byle jakiego szamponu i odzywki, a wlosy byly w dobrym stanie, rozjasnilam(moze to troche innego niz zmiana koloru, ale podobne;>)i nie moge sobie z nimi dac rady..

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi ta 2 odżywka z Avonu w ogóle nie podpasowała , miałam po nej strasznie przyklapniete włosy

    OdpowiedzUsuń
  36. Wybierz się do dobrego salonu fryzjerskiego i zaopatrz się w kosmetyki z serii Matrix dla włosów farbowanych (przede wszystkim maska i odżywka - raz użyjesz i się zakochasz!!!) oraz w olejek biolage... Moje włosy pięknie się błyszczą i są mega zdrowe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.