sobota, 23 lutego 2013

Kupiłam pędzel :)

Witajcie :)

Dziś króciutko. Chciałabym tylko powiedzieć, że w końcu udało mi się kupić pędzel do pudru! Wpadłam dziś do Rossmanna (dlaczego on zawsze jest po drodze?!) i pomyślałam, że obejrzę co jest. I wpadł mi w oko taki oto pędzelek.


Co prawda skłaniałam się ku Hakuro lub Ecotools, ale muszę przyznać, że ten również mi się spodobał. 

I kupiłam :) Za 29.99.

Po rozpakowaniu wygląda tak:


Na razie prezentuje się solidnie, włosie jest mięciutkie. Zobaczymy jak się spisze!

Trzymajcie proszę jutro za mnie kciuki, bo na drugiej uczelni mam trudne zaliczenie i egzamin...

Pozdrawiam, Ewa


56 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki. Ja właśnie chcę sprzedać pędzel z ecotools do pudru (jakby ktoś chciał : wiktoriaaa283@gmail.com) . A ten co ty masz jest świetny. Mam go od pół roku i świetnie daje radę. A te z ecotools są podobne. Mojego wygrałam w rozdaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pędzel,mam nadzieje że się sprawdzi i trzymam kciuki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. No to trzymam kciuki :) Nie miałam tych pędzli nigdy, ale cena zbliżona do Hakuro i Ecotools wiec może i jakoś będzie podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać jak Ci się sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kiedyś oglądałam ten pędzel w Rossmanie ale nie zdecydowałam się na zakup ;)
    Trzymam kciuki...Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. O to czekam na recenzję pędzelka, może i u mnie przyjdzie czas na rewolucję ;p
    Jasne, że trzymam kciuki :) Hah, i znam problem rossmana, zawsze jakiś trafi się kurde po drodze..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kupiłam ostatnio pędzel do pudru, ale z serii tych "tanich", calkiem nieźle się sprawdza jak na pędzel za chyba 10 zl XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za uczelnię. Och ten paskudny Rossman, zawsze się gdzieś pojawi znienacka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się prezentuje :)
    U mnie co trochę jest Rossmann, choć teraz jeden zlikwidowali ale i tak jest dużo w centrum :D

    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wole ciut grubsze ;)

    zapraszam na atrakcyjny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam z Ecotools do różu. Całkiem przyjemny w użytkowaniu :) ciekawe jak ten się będzie sprawował. Do pudru mam z Catrice, miłe włosie ma.

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam na dalszy rozwój wypadków/ tj. jak będzie się dalej sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dalej się rozglądam :) też zawsze się zastanawiam dlaczego rossmann jest zawsze po drodze :P trzymam kciuki za egzamin !

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje zakupu ! powodzenia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  15. prezentuje się porządnie ;)

    trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne te łapki. :P
    Myślę, że będziesz zadowolona z tego pędzla. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten też powinien być ok :) koleżanka mi go kiedyś polecała, ale że potrzenowałam jeszcze innych pędzli (tzn. chciałam, bo inne miałam w domu, ale sama wiesz jak to jest z babami... ) i zamówiłam zbiorowo Hakuro na allegro :)

    Życzę miłego użytkowania! i uważaj bo pędzle wciągają :P ja do 3 roku studiów miałam jeden pędzel-właśnie do pudru, cienie nakładałam pacynkami, a teraz uuuu niby mam pędzle, z których jestem zadowolona, ale jak coś zobaczę, o czymś usłyszę to nagle włącza mi się chcica i polegam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeżeli pędzelek jest w prawdziwego wlosia, to na pewno bedzie Ci dlugo slużyl :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja dzisiaj tez rozglądałam się za pędzlami, stwierdziłam ze w sklepie Kiko s a przystępne ceny, w Douglas'sie nie mieli żadnego wyboru, ale skuszę się chyba na Balea Professional w drogerii DM. Ceny bardzo przystępne, co do jakości to się okaże. Na pewno pochwale się jak dokonam zakupu.

    Kciuki co prawda w pracy, ale będą. Powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. koniecznie daj znać jak się sprawdza ;)
    jak poszło na egzaminie?

    OdpowiedzUsuń
  21. Napisz jak się spisuje, jest Rudy- ma u mnie plus;D
    Jak tam egzaminki dziewczynki? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę powodzenia na egzaminie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach ten Rossmann, wszędzie go pełno.;)
    Też muszę się w końcu rozejrzeć za jakimś pędzlem.
    Trzymam kciuki za egzamin.;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Daj znac jak się sprawdza :) Ja na gwiazdkę dostałam od chłopaka zestaw 19 pędzli i jestem mega szczęśliwa bo są super :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam go już kilka razy w Rossmanie i wciąż zastanawiam się nad jego kupnem. Ale jak na razie bardzo dobrze sprawdza się pędzel z Dongeal'a :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładnie się prezentuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Haha skąd ja to znam, ja też mam zawsze drogerię po drodze :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Będziemy trzymać kciuki! Daj znać, jak poszło:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam nim styczności, ale wygląda solidnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa jestem, jak się sprawdzi. Akurat jakiegoś szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze bylam ciekawa tych pedzelkow ale narazie sue nie skusilam :p

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana.... Jesteś jak zwykle czujna ;) Nic przed Tobą nie umknie ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  33. też myślę o zakupie pędzla:))powodzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Milego użytkowania :)
    Oj trochę z kciukami się spóźniłam, ale mam nadzieje że wszystko poszło ok.

    OdpowiedzUsuń
  35. Powodzenia na egzaminie! Połamania pióra życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. widzisz, ile kobiet, tyle poglądów:D

    OdpowiedzUsuń
  37. pozdrawiam koleżankę z malinowego klubu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny ten pędzel...osobiscie bardzo mi sie podoba i musze go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajny pędzel :) jestem ciekawa jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Poczytałam sobie, może wybiorę jakiś dla siebie.:D
    Aa tu widzę, że zakup już dokonany.:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.