piątek, 22 lutego 2013

Farmona Sweet Secret krem do rąk słodki kokos i banany



Witajcie :)

Bardzo dziękuję za wszystkie rady dotyczące pędzla. Jeszcze wszystko dokładnie przeanalizuję i jak tylko się na coś zdecyduję to dam Wam znać :)

A dziś chciałabym Wam pokazać recenzję „przepysznego” kremu do rąk:

Farmona Sweet Secret krem do rąk słodki kokos i banany

Pojemność: 100ml!

Cena: 6,50zł

Ten krem miałam już kiedyś i jak tylko znalazłam go na półce w drogerii musiał być mój!

Kilka słów od producenta:

 

Skład:




Moja opinia:

Krem o dużej pojemności (100ml) zamknięty w pięknej, estetycznej tubie z kolorowym nadrukiem. Uwielbiam jak kosmetyk wygląda zachęcająco już po samym opakowaniu. Tu mamy soczyste banany i słodki kokos. Uczta dla zmysłów :)


Czarne zamknięcie typu klik, dobrze się trzyma, łatwo otwiera.
Muszę zacząć od zapachu, bo jest boski! Na górze tubki mamy napisane „kokosowy krem do rąk i paznokci” jednak poniżej widnieje napis „słodki kokos i banany” i myślę, że jest to o wiele bardziej pasujące stwierdzenie. Krem pachnie słodko, moim zdaniem przeważa tu nuta bananowa z odrobiną słodyczy kokosa. Pięęęęękny zapach! Widziałam na stronie Farmony, że są również inne kosmetyki w tej nucie zapachowej. Muszę poszukać między innymi balsamu do ciała, bo do tej pory widziałam tylko żel pod prysznic i płyn do kąpieli. Chyba kupię wszystko :)


Konsystencja jest typowa. Nie za gęsta nie za rzadka. W sam raz. Krem wchłania się bardzo dobrze, nie zostawia tłustego filmu, a jedynie „otoczkę” ochronną. No i oczywiście zapach :)

 
Skóra po użyciu kremu jest gładka, nawilżona i przyjemna w dotyku. 

Uwielbiam ten krem i myślę, że jeszcze nie raz do niego wrócę :)

Pozdrawiam, Ewa

47 komentarzy:

  1. super ja muszę często kremy nawilżające kupować bo ciągle suchą mam cerę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach mnie kusi <3 Uwielbiam banany i kokosy ..

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie, kolejny krem do rąk, który muszę wypróbować :D za dużo tego mi się ostatnio uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też własnie myślę, że taka forma jest bardziej przejrzysta :) pewnie przy niej pozostanę :D

      Usuń
  4. sama nazwa zapachu brzmi zachęcająco :) zgadzam się, że opakowanie jest bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja juz czuję że bym go wyjadła a nie smarowała xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przekonuje mnie ten zapach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze tego kremu, ale przypuszczam, że zapach musi mieć piękny.

    OdpowiedzUsuń
  8. opakowanie naprawdę wygląda zachęcająco :) aż dziś postaram się go znaleźć i zakupić.. ];->

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie pięknie pachnie. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, a mi akurat się kończy krem do rąk ;)
    mam nadzieję, że gdzieś stanie na mojej drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie ten krem bardzo:)

    Obserwuję Malinową Koleżankę i zapraszam do siebie:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę go wypróbować ale w innej wersji zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie już samo opakowanie zachęca do zakupu...a zapach musi być boski:) Jak go gdzieś zobaczę to na pewno wezmę bo właśnie mój ulubiony krem do rąk (poraz któryś) mi się skończył i teraz czas na coś nowego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy mocno czuć zapach banana? Bo jeśli tak, to z chęcią wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Więc muszę się jutro wybrać na zakupy:))Chętnie bym kupiła taki balsam do ciała:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj musi bardzo smakowicie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze niczego z tej serii zapachowej - muszę zapolować na ten krem ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Musi naprawdę cudownie pachnieć:) Niestety mam jakąś taką nietypową skórę na dłoniach, że jest naprawdę niewiele kremów, które mi odpowiadają.
    Ja potrzebuję minimum 10 godzin snu:D ale to minimum:D

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę go upolować, lubię wszystko co kokosowe i bananowe, włącznie z kremami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta seria cudownie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jeeeej wyobrażam sobie jakiż on musi mieć cudowny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ale kusisz! a w jakiej drogerii go znalazlas? :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie on pachnie napewno :))))

    OdpowiedzUsuń
  26. pachnie na bank genialnie! :)
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Domyślam się, że pięknie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Och, musi pachnieć bosko :)! Obecnie mam tyle kremów do rąk, że hoho, długo się nie skończą :D

    OdpowiedzUsuń
  29. nie lubię połączenia kokosu z bananem.

    OdpowiedzUsuń
  30. przez te Twe google plus ciężko mi było Cię znaleźć xd

    OdpowiedzUsuń
  31. no jak klikam na Twoj profil na google plus to nie mogę znaleźć odnośnika do Twego bloga;p

    OdpowiedzUsuń
  32. zachciało Ci się google plus hahah xd

    OdpowiedzUsuń
  33. wiem, że kosmetyki tej firmy zabójczo pachną ;) uwielbiam zapach bananów ;) może kiedyś się na niego skuszę ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  34. mmm, zapach musi mieć obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. już od dawna poluję na jakiś krem do rąk z tej serii, ale niestety bezskutecznie :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Kosmetyki z tej serii są moim zdaniem rewelacyjne pod wieloma względami. Tego jeszcze nie próbowałam, ale już świetnie się zapowiada, przy najbliższej wizycie w sklepie przyjrzę mu się dokładnie.;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.