wtorek, 5 lutego 2013

Chwalipięta :)


Witajcie :)

Dziś będę się chwalić :) 

Wczoraj po południu zapukał do mnie listonosz i dał paczuszkę. Przeczuwałam co może w niej być i kiedy zobaczyłam adres nadawcy, wiedziałam że zgadłam :)

Oczywiście była to paczuszka od kochanej Portiferole , u której wygrałam walentynkowe rozdanie :D


A paka wyglądała tak:



Czym prędzej zabrałam się to otwierania i przeglądania zawartości, zobaczcie ile walentynkowych dobroci tam znalazłam :D




Haha! Świetna paczka :D Zawartość można podzielić na 2 kategorie: do sypialni i do kuchni.

A więc do sypialni otrzymałam ( otrzymaliśmy :D )




A do kuchni...:


Bardzo Ci dziękujemy kochana! Prezenty trafione w dziesiątkę!

Mam też dobrą wiadomość dla Was kochane, również możecie wziąć udział w konkursach Portiferole i zgarnąć nagrody. Na przykład w rozdaniu wielkanocnym [KLIK]

 
Udanej zabawy!

Pozdrawiam, Ewa



46 komentarzy:

  1. Strasznie się cieszę, że nagroda dotarła i że się podobała :) Miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe świetna paczka, będziecie mieć co robić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej, Świetne nagrody ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje wygranej :)
    Na pewno się przydadzą :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo jak Ci fajnie! gratulacje szczęściaro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sadzac po zawartosci walentynki beda udane:D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje! a nagrody super! na pewno Wam się przydadzą w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję :* ten zel z durexa super pachnie hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna paczka...życzę udanego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna paczuszka, taka urocza ;) miłego testowania! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrym sposobem na wodę jest dodanie do niej mięty. Latem bardzo lubię wersję z ogórkiem, miętą i imbirem! ;)
      Albo teraz w okresie zimowym dodaj kilka plasterków pomarańczy i kawałek kory cynamonu. Gotuj to przez jakiś czas(myślę, że maksymalnie 20 min) a potem przestudzone pij :)

      Usuń
    2. daj później znać, czy lepiej Ci się w taki sposób piło wodę jeżeli spróbujesz :)

      Usuń
  11. ALe super nagrody! Naprawde mega pomyslowa dziewczyna z naszej Portiferole :) To serduszko na jajko sadzone i te kajdanki wymaitaja :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna nagroda! :)Na pewno się przyda, zwłaszcza ta dla obydwojga:P

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne rzeczy takie urocze:) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fju fju fju jaka miłosna paka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna paczka, musicie od razu przetestować:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super nagrody:) Gratuluje;0
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. oooo gorąco w walentynki będzie w sypialni :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Testereczka będzie miała gorrrące Walentynki:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Te żele durex play są całkiem fajne :D
    życzę miłego użytkowania :D

    no i zazdroszczę wygranej :):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale się cieszę, dzięki!:D też dodaję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna paczka !
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. super paczka

    wygraj Shinyboxa w moim konkursie urodzinowym, zapraszam
    http://gosika90.blogspot.com/2013/02/wygraj-shinybox.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Też chcę taką wygrać paczuszkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Paulina się postarała - genialną paczkę dostałaś - ZAZDROSZCZĘ:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam za rok do kolejnego walentynkowego konkursu :)

      Usuń
  25. Wow no extra!
    Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.