piątek, 11 stycznia 2013

Wibo So Matte - granatowy zawrót głowy?



I w końcu piątek! Cóż za męczący tydzień, u Was też tak ciężko? Ja już nie wiem jak się nazywam :)

Ale mimo to postaram się napisać Wam dobrą recenzję. A dziś kolejny lakier do paznokci, tym razem: 

Wibo So Matte – matowy lakier do paznokci marki Wibo, nr 03



Bardzo lubię matowe lakiery, dlatego też mam ich kilka w swojej kolekcji. Lakier, który Wam dziś przedstawiam ma kolor ciemnego, głębokiego granatu.

Pojemność: 7ml

Cena: około 7zł


Był to jeden z moich pierwszych lakierów matowych. Kupiłam go pod wpływem chwili, bardzo spodobał mi się kolor oraz fakt, że lakier nie jest duży. Pomyślałam, że 7ml będzie łatwiej zużyć niż np. 12. 


Biorąc pod uwagę pojemność, gabaryty lakieru również nie są duże. Przyjemny, mały pojemniczek z małym wąskim pędzelkiem. Osobiście wolę pędzelki szersze, jednak ten aż tak mi nie przeszkadza.



Lakier jest dosyć rzadki, za co ma ode mnie minus. Wolę lakiery gęste, bo z mojego doświadczenia takie lepiej kryją płytkę paznokcia. Tutaj niestety po nałożeniu pierwszej warstwy prześwity są bardzo widoczne i niezbędna jest warstwa druga. 

Co do trwałości, u mnie lakier wytrzymuje około 3 dni. Czy to mało czy dużo, pozostawiam Wam do oceny. Ja nie używam go za często, na co dzień wolę delikatniejsze kolory (na przykład taki, o którym niedawno pisałam).



No i cecha najważniejsza: mat. Paznokcie są rzeczywiście matowe, ALE im dłużej lakier pozostaje na paznokciach, tym płytka zaczyna coraz bardziej świecić. Trzeciego dnia lakier kompletnie nie wygląda na matowy, a na zwykły z połyskiem. Wiadomo, że w czasie dnia i codziennych zajęć paznokcie się wycierają, ale żeby od razu tak „wyszlifować” płytkę na błysk? Jestem trochę zawiedziona.


Ocena: 5/10

A jaka jest Wasza opinia na temat lakierów matowych? Używacie, czy może wolicie klasyczne – perłowe lub z połyskiem?

Pozdrawiam, Ewa

28 komentarzy:

  1. Mam w swojej kolekcji kolor szary z tej serii lakierów Wibo i powiem szczerze, że również mnie nie zachwycił...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tydzień męczący, jednak u mnie zaczęły się już ferie! wiec będzie zasłużony odpoczynek :)))
    Lakiery matowe bardzo mnie ciekawią, jednak nie miałam okazji jeszcze sobie kupić :) Może jakiś polecisz skoro ten nie zachwyca? :)
    Bądź co bądź dotychczas moimi ulubionymi są lakiery perłowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie znalazłam mojego 'must have' ale jak tylko uda mi się taki zdobyć to dam Ci znać :)

      Usuń
  3. W swojej kolekcji nie posiadam żadnego matowego lakieru, szok :O Chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam matowego lakieru :) ale wiem już, że tego nie kupie na pewno :)
    a tak w ogóle, to gratuluje Ci wygranej w "Kosmetycznych Poniedziałkach" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa dziękuję! :) Nie chwaliłam się jeszcze na blogu, bo muszę się upewnić, że to na pewno o mnie chodzi :D

      Usuń
  5. nie jestem lakieromaniaczką i mam małą kolekcję, ale w niej zadnych matowych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon z radicala jest nawet nawet, opakowanie mogłoby być lepsze (bardzo dużo się wylewa niestety), mało się pieni, i jest rzadki, nie bardzo ale jednak, jeśli chodzi o działanie to moich włosów nie obciążył i delikatnie je wzmocnił, są bardziej lśniące i wyglądają o wiele lepiej:)
    jednak osobom które lubią dobrze pieniące się i gęste szampony, może ten się nie spodobać;)




    podoba mi się ten lakier, ogólnie lubię lakiery z wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się matowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy matowego lakieru, wygląda świetnie na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam parę matowych jednak wole te z połyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam w swojej 'kolekcji' tylko jeden mat, jakoś nie przemawia do mnie to wykończenie wśród lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śmiało mogę polecić lakier matowy Delia Matt Effect, myślę, że dużym plusem jest długo utrzymujący się efekt matu [pod tym względem spełnia oczekiwania] może już miałaś jakiś z tej kolekcji. U mnie są zamieszczone zdjęcia z wykorzystaniem tego lakieru. aaa bardzo fajny blog oczywiście obserwuję :0 pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam przekonania do matów, ale ten coś w sobie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A jak pięknie przebarwia paznokcie...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post and blog. Lets follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor, ostatnio jestem fanką ciemniejszych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello beautiful ...
    I just discovered your blog, and this cute,,, I follow you,,, I keep you??
    I have new post,,, I hope!
    kisses
    Gigi

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy kolor, a co do matowych lakierów - nie miałam okazji jeszcze używać! Aż nie wierzę, jak to możliwe! Może się skuszę :)

    Bardzo fajny i ciekawy blog ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor jest cudny :D ale masz długie pazury :)
    ejjj ja tak samo, nie mogę bez nich żyć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio wolę właśnie matowe lakiery :) granatu jeszcze nie miałam :) obecnie jestem wierna wszelkim odcieniom nude :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    http://lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze powiedziwszy ,w swojej kolekcji nie posiadam jeszcze żadnego matu..;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie kolorki, pasują do wszystkiego.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam odcienie granatu na paznokciach, ale do matów jakoś nie jestem przekonana :) zawsze wybieram lakiery z połyskiem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.