wtorek, 22 stycznia 2013

The versatile blogger- TAG.

Dziś recenzji nie będzie :)

Będzie za to kilka informacji o mnie, ponieważ zostałam zaproszona do TAG-u The versatile blogger przez Agnieszkę eS. za co bardzo dziękuję :)



 Każdy  nominowany blogger powinien:


  • podziękować nominującemu na jego blogu
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
  • nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
No to lecimy :)

1. Jestem studentką 4. roku Uniwersytetu Medycznego i 
   czasami żałuję, że nie wybrałam medycyny tylko inny 
   kierunek.
2. Mam dwa tatuaże i coś czuję, że na tym się nie skończy 
   :)
3. Z moim obecnym narzeczonym zaczęłam się spotykać, kiedy 
   miałam 14(!) lat - w marcu będzie nasza 8. rocznica 
   związku :)
4. Mój naturalny kolor włosów to brąz, jednak przez 3 lata
   byłam jasną blondynką. A teraz znów mam brąz i to 
   ciemny. Nie lubię bawić się w półśrodki - albo jasno 
   albo ciemno. Nic po środku :) 
5. Mam lekką obsesję na punkcie swojego wyglądu, wagi. 
   Denerwuje mnie nawet 300g więcej na wadze i bardzo 
   pilnuję tego co jem. Czasem aż za bardzo.
6. Od razu po 18-stce zdałam prawo jazdy, a boję się 
   jeździć samochodem. Taka pierdoła ze mnie się zrobiła.
   Po prostu się boję i już.
7. Uwielbiam spać sama w pokoju, dlatego nie potrafię sobie
   wyobrazić jak to będzie mieszkać z moim R. Mam nadzieję,
   że jakoś się przyzwyczaję :)

No to tyle o mnie :)

Nie będę żadnej z Was zmuszać do opowiadania o sobie. Dlatego jeśli któraś z Was ma ochotę, to niech się czuje nominowana :)

________________

Jednocześnie chciałabym Was zaprosić na rozdanie właśnie u  
Agnieszki eS.  <--- KLIK


 Pozdrawiam, Ewa

39 komentarzy:

  1. Dłuuuugi staż związku ;) Moja siostra była ze swoim chłopakiem 10 lat zanim wyszła za niego za mąż :D
    Ooo, jesteśmy w tym samym wieku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie długi staż :) no i też lubię spać sama i nie wyobrażam sobie jak to będzie gdy zamieszkam z moim ukochanym :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam obsesje na punkcie mojej wagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O moze kiedyś pokarzesz nam tatuaże. Długo juz jesteście razem. Też od razu zdałam prawko, ale po przebytym wypadku jestem ostrożniejsza za kółkiem. Ja tez lubię sama spać, wyzwaniem było dla mnie mieszkanie w akademiku, czułam sie wtedy nieswojo, mimo że miałam fajną współlokatorkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. to takie troszkę dziwne, że nie wyobrażasz sobie jak to będzie jak zaczniesz mieszkać z narzeczonym :P ja się doczekać tego nie mogłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie mogę doczekać :) Właśnie szukamy swojego M. Po prostu nie wyobrażam sobie wspólnego snu, bo ja muszę mieć idealną ciszę. Na wakacjach połowa pobytu zawsze mija mi na bezsennych nocach ;)

      Usuń
  6. właśnie Cię otagowałam heheh:D

    Otagowałam Cię http://cosmeticsdiamond.blogspot.com/2013/01/48the-versatile-blogger.html
    Zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czemu mój komentarz zniknął :O A napisałam ( mniej więcej ^^ ):
    Dłuuugi staż związku ;) A moja siostra była ze swoim chłopakiem 10 lat zanim wyszła za niego za mąż :D

    OdpowiedzUsuń
  8. tez spotykam sie z moich chlopakiem od 14 roku zycia, co prawda z przerwami (młodość ma swoje prawa;p) ale już leci czwarty rok, moze jest dla nas nadzieja na taki dlugi staz jak Twoj:)))

    OdpowiedzUsuń

  9. ooo kurczę to doooosyć długo jesteście razem :)
    mi o ile nie przeszkadza spanie z kimś w jednym pokoju, tak nienawidzę spać w nieswoim łóżku!

    OdpowiedzUsuń
  10. tak,tak wiem że lubisz słodycze tak jak ja ;p po Twoim avatarze to widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uniwersytet medyczny?:P wowowow. zazdroszczę determinacji:P

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie jak na razie jeden tatuaż i też chyba nie koniec na tym. Z moim mężem zaczęłam spotykać się jako 16-latka, no to już nam niedługo stuknie 20 lat razem-ale ze mnie starucha.

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe informację ;) obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne odpowiedzi:) Ja właśnie przy moim chłopaku zasypiam w sekunde;D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja to w ogóle jestem pierdoła, bez prawka i tatuaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uniwersytet Medyczny no nieźle, ciężko zapewne jest :)
    No to niezły staż, pozazdrościć nam we wrześniu 2 lata minęło ;)
    Ja z kolei sama spać nie umiem dlatego cieszę się, że mieszkamy razem ;D
    A do prawka odważyć się nie mogę, nie widzę siebie za kółkiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. 8 lat ale staż :) to już prawie jak stare dobre małżeństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ohoh:) to widzę, że zrobię Ci małą "niespodziankę" swoją nominacją do Liebster blog award. Także jeśli tylko masz ochotę, zapraszam do zabawy oraz po więcej szczegółów do siebie.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję ;)

    Zapraszam również na mojego bloga ;)

    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. kurcze 8 lat! łał xd aż nie wiem co rzec:D

    OdpowiedzUsuń
  21. a twój chłop jest starszy czy młodszy?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starszy, starszy :D Jutro ma 25. urodziny :)

      Usuń
  22. ja też zrobiłam prawko przed maturą i nie jeżdżę w ogóle samochodem:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam prawko już prawie cztery lata i nie wyobrażam sobie życia bez cz=czterech kółek. Kochana jak nie zaczniesz jeździć to coraz trudniej będzie ci to zrobić. Więc szerokiej drogi.

      Usuń
  23. Hello from France
    I am very happy to welcome you!
    Your blog has been accepted in Europe Poland n°651 a minute!
    We ask you to follow the blog "Directory"
    Following our blog will gives you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Invite your friends to join us in the "directory"!
    The creation of this new blog "directory" allows a rapprochement between different countries, a knowledge of different cultures and a sharing of different traditions, passions, fashion, paintings, crafts, cooking,
    photography and poetry. So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world.
    The more people will join, the more opportunities everyone will have. And yes, I confess, I need people to know this blog!
    You are in some way the Ambassador of this blog in your Country.
    This is not a personal blog, I created it for all to enjoy.
    SO, you also have to make it known to your contacts and friends in your blog domain: the success of this blog depends on all Participants.
    So, during your next comments with your friends, ask them to come in the 'Directory' by writing in your comments:
    *** I am in the directory come join me! ***
    You want this directory to become more important? Help me to make it grow up!
    Your blog is in the list Europe Poland n°651 and I hope this list will grow very quickly
    Regards
    Chris
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/07/12/12071211040212502810092867.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/19/120319072128505749603643.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/24/1203240217091250289621842.png
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/28/120328020518505749640557.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/26/1203260602581250289633006.gif

    If you want me to know the blog of your friends, send me their urls which allows a special badge in the list of your country
    I see that you know many people in your country, you can try to get them in the directory?
    Please! Actively support the "Directory" by making known to your friends! Thank you! "Unity is strength"
    Not need an invitation to join the Directory. Any person who makes the request is entered
    WE ASK YOU TO FOLLOW OUR BLOG "DIRECTORY"
    New on the site
    Ranking of Countries
    Invite your friends know made ??
    the website to raise your ranking in the Country

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawo jazdy nie czyni nas kierowcami ;)
    Strach jest po to by go pokonać! Ja miałam tą samą sytuację, ale mój facet mnie pchał, pchał... i wybrałam się nawet w podróż przez całą Europę ;) Najgorsze są te pierwsze momenty - ale pomału, malutkimi kroczkami do przodu... i się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję tak długo ze swoim narzeczonym :) Fajna sprawa :D Trzeba przezwyciężyć strach przed jazdą samochodemi :D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hehe, spokojnie, notka już baardzo długo czekała na swój występ na forum. :P
    O Revlonie napiszę jutro, więc zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też tak myślałam spoglądajac na blogera, że tylko nie mam. Akurat był w promocji, więc się skusiłam. :) Nie żałuję! :P

      Usuń
  27. Wykup sobie teraz kilka jazd i znowu się przyzwyczaisz :) Tylko poczekaj jak śnieg opadnie, bo jak wsiądziesz w taką zimę to się zniechęcisz.

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja uwielbiam prowadzić auto :)

    OdpowiedzUsuń
  29. przez przypadek usunęłam Twój ostatni komentarz aaa pisz raz jeszcze;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież nie zrobiłam tego specjalnie kurczak! :D

      Usuń
  30. Hm.. ciekawe recenzje :)
    + nowa notka - http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/01/zielony-kot.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy blog. Może miałabyś ochotę poobserwować się nawzajem? Jak tak napisz w kom. na moim blogu...
    oolcikopisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.