poniedziałek, 28 stycznia 2013

Styczniowe denko + wygrana + zapowiedź rozdania :)


Witajcie :)

Jestem w domu! Sesja zimowa zdana na 5.0 :D i czas odpocząć. Ferie juhuu!!

Dziś chcę Wam pokazać moje styczniowe denko. Nie jest ono imponujące, raczej dosyć ubogie w porównaniu z tym, co widzę u niektórych z Was. Niemniej jednak chętnie się nim z Wami podzielę, może akurat znajdziecie coś dla siebie? :)

No to do dzieła:



Na początek pielęgnacja:


1. Krem do rąk firmy Avon, seria Planet Spa z minerałami Morza Martwego

            - pojemność: 75ml
            - cena: ok. 10zł w promocji
            - ciekawy zapach, naprawdę mineralny
            - dobra konsystencja,  lekko rzadka, ale nie za 
              rzadka
            - wydajny
            - dobrze się wchłania
            - dobrze nawilża skórę dłoni

Czy kupię ponownie? Całkiem możliwe, chociaż jest tyyyyle kremów do wypróbowania… :)

2. Żel do higieny intymnej Bio Avena z nagietkiem, łagodzący podrażnienia

            - pojemność: 500ml
            - cena: ok. 8zł
            - delikatny zapach
            - konsystencja żelowa, jednak na koniec (jak w każdym
              żelu do hig. int. który miałam)robi się taki „glut”
       - bardzo wydajny!
       - rzeczywiście dobrze sprawdza się w podrażnieniach, 
         łagodzi

Czy kupię ponownie? Pewnie tak. Teraz testuję Białego Jelenia. Porównam niedługo :)

3. Peeling firmy Joanna seria Naturia, zapach gruszkowy

            - pojemność: 100ml
            - cena: 3,49zł
            - boski zapach!
            - delikatne drobinki dobrze peelingują i oczyszczają 
              skórę
            - skóra pozostaje gładka i jędrna
            - pomimo małej pojemności wydajny

Czy kupię ponownie? Oczywiście! Już się zaopatrzyłam w wersję: Grapefruit :)

4. Kremowe mydło pod prysznic Ziaja – pomarańczowe masło

            - pojemność: 500ml
            - cena: około 8zł
            - piękny, prawdziwy zapach pomarańczy
            - bardzo wydajne! (aż za bardzo, po tak długim czasie
              użytkowania zapach zaczyna się nudzić)
            - dobrze oczyszcza ciało
            - skóra nie jest po nim wysuszona

Czy kupię ponownie? Nie wiem, troszkę za długo się je zużywa i wtedy marzę już o nowym kosmetyku pod prysznic.

I czas na kolorówkę:



1. Podkład Lirene Intensive Cover kolor beżowy

            - pojemność: 30ml
            - cena: 33zł
            - wygodny pojemniczek z pompką
            - dobrze kryje
            - maskuje niedoskonałości
            - dopasowuje się do koloru skóry
            - nie tworzy efektu maski
            - kiedy jest mi gorąco, ściera się z nosa
            - delikatny zapach

Czy kupię ponownie? Bardzo możliwe, używam go już od ponad roku, ale ostatnio kupiłam bazę + podkład Lirene. Zobaczymy :)

2. Błyszczyk Avon Onyx Lustre
           
            - 3 kolory, które łączą się w 1
            - piękny, fioletowy kolor (uwielbiam fioletowe 
              błyszczyki)
            - trwały
            - ładny połysk
            - ładny zapach
            - wydajny

Czy kupię ponownie? Tak :)

3. Tusz firmy Avon – Super Extend Extreme
           
            - recenzja: TU

4. Kredka do oczu Lovely

            - miękka
            - bardzo szybko się zrysowuje i non stop trzeba ją 
              temperować
            - odbija się na górnej powiece
            - na dolnej też
            - szybko się ściera z oka

Czy kupię ponownie? Nie!

Uff to już koniec mojego denka :)
____________

Na zakończenie pokażę Wam co miłego czekało na mnie w domu. Otóż jakiś czas wygrałam w Kosmetycznych Poniedziałkach tusz do rzęs. A w kopercie znalazłam to:


Czyli o wiele więcej wspaniałości! Był tam wygrany tusz do rzęs Rimmela, eyeliner Golden Rose, lakier do paznokci H&M kolor Plum oraz małe zawiniątko, a w nim:

 :D
 
Dziękuję Ci kochana! Sprawiłaś mi bardzo miłą niespodziankę :)

____________

A jeszcze dziś u mnie ROZDANIE!! Zapraszam :)

Pozdrawiam, Ewa

21 komentarzy:

  1. Fajne denko , kilka kosmetyków znam między innymi żel Ziaji ,który ja też bardzo długo kończyłam i kultowy peeling Joanny;) A i oczywiście gratuluję wygranej:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ważne czy małe, czy duże denko - ważne, że w ogóle zużywasz kosmetyki ;) Ja przez pewien czas robiłam tak, że napoczynałam nowe kosmetyki i nic mi się nie kończyło ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie ten sam problem ;) Otwieram i często nie mogę czegoś zużyć do końca;)

      Usuń
    2. Skąd ja to znam, długo się męczyłam żeby wyrobić sobie nawyk chowania nowych rzeczy do szafki i czekania aż stare się skończą...bo to nowe zawsze chce się wypróbować od razu :) a później stoi 5 buteleczek tego samego produktu i w każdej coś jest :)

      Usuń
  3. Mam ten żółty tusz z avonu :) i jak przeczytałam Twoja poprzednia recenzję, to mam identyczne odczucia o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę zaliczonej sesji, ja mam w tym tygodniu 4 egzaminy :/
    A denko całkiem pokaźne, niedługo będzie u mnie i skoro Ty mówisz że jest ono skromne to nie wiem co ja o moim napisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam żadnego z tych produktów chociaż kilka mnie skusiło ^^
    Gratuluje zdania sesji i wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)
    Mi został jeszcze jeden egzamin-najgorszy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej :)

    Maseczka błotna jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezuu czemu już każdy po sesji? To nie jest fair :(
    Gratuluje wygranej ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje swietnych wynikow i zazdroszcze feri, ja dzis przezylam pierwszy dzien w szkole po tej dlugiej przerwie:D mialam ten podklad z lirene ale w wersji matujacej i uzywalam go chyba z 2 lata,uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje:)te kuleczki są bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkład z Liren taki drogi? Ja kupowałam po 24 zł (wersja matowa). Tusz z AVONu też miałam, całkiem nieźle się sprawował.

    zapraszam do mnie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba, że tak, musiałam nie zwrócić na to uwagi. Ale za ten podkład to sporo, choć nie jest najgorszy. :)

      Usuń
  12. Podkład mnie zaciekawił...
    zapraszam do tagu The Versatile Blogger (szczegóły u mnie)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wygrana :) Czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 5.0????? Gratulacje :)

    Podkład Lirene miałam rozświetlający i był bardzo bardzo fajny..
    Avonowi mówię na razie nie..Ale wiem, że jesteś konsultantką więc pewnie próbujesz i szukasz..

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem fajna wygrana:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej:D
    Obserwuję bloga
    Zapraszam do obserwowania:
    http://wiktoria17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. super zużycie- ja takiego nie dokonam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.