środa, 30 stycznia 2013

Ścięłam włosy :(




Niestety musiałam to zrobić. Końcówki były przesuszone, rozdwajały się i odpadały mi już nawet kawałki włosów :O Poza tym włosy strasznie mi się zbijały, a rozczesywanie pomimo odżywek było okropnym doświadczeniem.

Tak było przed:



Nie zdawałam sobie sprawy, że aż tak było widać przesuszenie włosów, szczególnie na końcach.

A to zdjęcie po:



Jak widać dużo mi ciachnęła :( Jak zobaczyłam ilość włosów na podłodze, moja mina wyglądała mniej więcej tak:


Ale wiem, że to było konieczne i wierzę, że zdrowe włosy odrosną mi jak szalone :)

A teraz coś przyjemniejszego :)

Wczoraj odwiedził mnie listonosz i przyniósł 2 paczuszki.

W mniejszej była próbka karmy Grand Vital dopasowana do wieku i wagi mojego pieska, czyli Medium Adult. Do próbki dołączone były wszelkie informacje o składzie karmy, dopasowaniu do rasy, wagi itp. oraz cennik. Kubuś zachwycony, już przez opakowanie wyczuł, że w środku są jakieś smakołyki :D
Próbkę zamówiłam przez funpage firmy na Facebooku: [KLIK]



Nooo i druga paczuszka, zdecydowanie bardziej moja :)

Jakiś czas temu wygrałam u Agnieszki eS. oddanie książkowe. Jednak w paczuszce była nie tylko książka. Od razu po otwarciu poczułam przyjemny aromat. Okazało się, że to za sprawą herbatek dołączonych do książki :) Oprócz tego znalazłam również czekoladę do picia i liścik. Dziękuję kochana za te wszystkie umilacze :)


___________

Dziękuję Wam za zainteresowanie moim ROZDANIEM, mam nadzieję, że będzie Was zdecydowanie więcej. Zasady są proste, nie ma żadnych polubień na Fb ani wymyślnych zadań :) Wystarczy spełnić podstawowe warunki i odpowiedzieć kreatywnie na pytanie konkursowe. Nie musi to być długa odpowiedź! Dlatego zachęcam Was serdecznie :)

Pozdrawiam, Ewa

55 komentarzy:

  1. Wow, Ty to masz dopiero śliczne włosy. Łączę się w bólu :P Chociaż ja swoją stratę już przebolałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie można żałować włosów, bo potem nie chcą rosnąć ;)
    Masz piękne włosy i nadal dłuższe od moich ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. od razu lepiej widać, że włosy są zdrowsze:) nie żałuj zniszczonych końców:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety zawsze to smutny moment kiedy mówi się proszę ściąć lekko końcówki, a wychodzimy bez połowy włosów jednak jeśli tego wymagały to nie ma co się martwić teraz wyglądają na zdrowsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja obcięłam swoje włosy o około 45 cm, tak mi juz dokuczyły ;)
    nie żałowałam jednak, gdyż byłam juz zmęczona tak ą długością
    w tej chwili mam minimalnie krótsze od Twoich ;)

    życzę radości w pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze długości szkoda, ale odrosną zdrowsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj o ile lepiej wyglądają ! Moje juz po podcięciu odrosły :D Ale początek marca fryzjer chyba znowu wita :(

    OdpowiedzUsuń
  8. No niestety szkoda włosów, ale zdrowsze i krótkie wyglądają dużo lepiej, po za tym pewnie szybko Ci odrosną. aaa! Bardzo fajna książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spokojnie, szybciutko odrosną, a Tobie będzie lżej bez suchych końcówek :)
    ładniutkie są teraz, nie widać podziału na końcach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podcięcie było strzałem w dziesiątkie :D Ślicznie teraz wyglądają, zdrowo - fajny kształt :P
    Pozdrawiam :))
    Zapraszam do mnie http://fabulous-enchanted-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez byłam niedawno moje podciąć, więc wiem co czujesz :( Ale lepiej mieć krótsze, a zdrowe i niż długie i zniszczone :( Nie liczy się "ilość" tylko jakość ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. noo spory kawałek Ci ucięła tych włosów, ale lepiej wyglądają :) Ja mam krótsze od Twoich więc nie ma co płakać, a tez je muszę w końcu podciąć, bo od lipca końcówek nie ruszałam, tylko grzywkę ;) Jednakże brak mi trochę odwagi, bo fryzjerki przez 'podcięcie końcówek' rozumieją 'jedna trzecia długości włosów' ... ;)
    Cieszę, że książka już dotarła, mam nadzieję, że umili Ci zimowe wieczory, a herbatka będzie smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma co płakać :), najważniejsze, że włosy są teraz zdrowe, nawet nie obejrzysz się jak Twoje włosy znowu będą takiej długość jak przed ścięciem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne masz włosy :) nie przejmuj się tą ilością ściętych, teraz włosy są zdrowsze i masz lepsze końcówki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Włosy, to nie kończyna-odrosną a dzięki usunięciu łamiących się i problematycznych końcówek - będą zdrowsze :) Ladnie teraz wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. faktycznie dużo Ci uciachała :)
    jeśli Twoje były zniszczone to co dopiero moje... :o wybieram się do fryzjera od roku i nie mogę tam trafić... xD

    OdpowiedzUsuń
  17. No to sporo włosów ci ucichała , też nie lubię wychodzić od fryzjera zaskoczona. ale widać że masz zdrowe włosy i na pewno ci szybko odrosną

    OdpowiedzUsuń
  18. znam ten ból kiedy trzeba ściąć tak długie włosy :<

    OdpowiedzUsuń
  19. miałaś takie śliczne włosy :) ! Ale teraz faktycznie wyglądają na zdrowsze, sama chyba również muszę trochę skrócić swoje ;)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też muszę iść w końcu trochę podciąć bo mi się zaczynają rozdwajać ;/ Ale ja nie lubię fryzjerów, jeszcze nie byłam nigdy do końca zadowolona ;) Dla niektórych podcięcie końcówek oznacza ścięcie kilkunastu cm ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Są zdrowsze , widać to . Ale ja i tak płąkałabym dzien i noc :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio też pozbyłam się dość dużej ilości włosów - ach, te rozdwojone końcówki :(
    Super paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję :*
    ale raczej mam normalną sylwetkę, noszę rozmiary 38-40 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie też przydałoby się podciąć włosy, ale trochę mi ich szkoda... A co do książki, to kilka dni temu przeczytałam ją i powiem, że autorka tej książki jest "ciut" niewyżyta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo zdrowo teraz wygladaja,a przede wszystkim masz sliczny kolor i wyglada na naturalny:> na pewno szybko odrosna!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. dzis jest dzien na scinanie wlosow tez mnie korciło:) zapraszam na drugą dzis recenzję

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja mina jest podobna jak widze ścięte włosy u fryzjera :) ale teraz wyglądają bardzo zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz bardzo ładne włosy ;) a teraz jeszcze wyglądają na zdrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja się pozbyłam na początku stycznia ok, 45 cm włosów, ale nie żałuję, bo są o wiele zdrowsze i wyglądają lepiej

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz śliczne włosy :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie:

    http://wiktoria17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie smutkaj się, włosy masz teraz naprawdę ładne i zadbane. Ani się nie obejrzysz jak odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O jej ale dużo ścięłaś :) Oby szybko urosły takie długie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. masz śliczne włosy i na pewno bardzo szybko odrosną:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  34. ja w zeszłym roku (znacz się 2011) w sumie ciachnęłam około 15 cm włosisków;p a już w sumie odrosly:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobrze, że podcięłaś włosy, dużej różnicy nie ma *choć Ty pewnie widzisz to inaczej), a włosy na pewno będą zdrowsze i ładniejsze ;)
    Pozdrawiam i zapraszam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedy ja będę mieć takie długi włosy. Pozdrawiam. Śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
  37. No włosy odrosną i tak są nadal długie i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Serdecznie zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie jaki organizuję:)
    Po szczegóły zajrzyj na mojego bloga.
    Naprawdę do wygrania atrakcyjne nagrody!:)
    Liczę na Ciebie!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  39. ja taką samą minę mam za każdym razem przy podcinaniu włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo masz ładny kolor włosów kochana! Jak ja mogłam pominąć Twój post to nie wiem, teraz jak zobaczyłam komentarz do Ciebie to weszłam :D włosy na pewno szybko Ci urosną, nie martw się :) ja też jak ostatnio ścięłam (jakieś 2-3cm?) to byłam takaaaaaa smutna! :/ :D i też dostałam tą paczkę z paszą, tyle ,że dla małego kundla i tak tego nie jadł- koty się zachwycały za to :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdecydowanie lepiej wyglądają po. Nie jest to tak bardzo drastyczna zmiana, a jeśli pomogła twoim włosom to myślę, że warto było :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny blog!
    Twoje włosy wyglądaja na dużo bardziej odżywione teraz. :)
    Jesteś może zainteresowana follow za follow?
    Jeśli tak, daj mi znać w komentarzu u mnie.
    Pozdrawiam,
    http://narvaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ostatnio też musiałam skrócić włosy z tego samego powodu co ty. Liczę na to że szybko odrosną ^^

    OdpowiedzUsuń
  44. Faktycznie sporo ścięłaś, ale zanim się obejrzysz odrosną zdrowsze.

    OdpowiedzUsuń
  45. I tak masz długie włosy i wyglądasz ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Oooj mi by było strasznie szkoda tak długich włosów ;d
    Świetny blog ! : )
    Strasznie mi się podoba
    Obserwujemy ?
    Zapraszam za mojego bloga z obrazkami + mój mały pamiętnik; ) ; )
    loveforeverskarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. to tylko włosy, szybko odrosną ;)
    zapraszam http://5podwunastej.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. i tak masz długie ;) warto obcinać co jakiś czas włosy ;) lepiej jak są krótsze i zdrowsze ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. Może nie są już tak długie ale za to bardzo piękne, teraz wyglądają jakby na bardziej zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super post :) Zapraszam do mnie - do komentowania i obserwowania ! :) Agatuszkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. teraz twoje włoski znacznie odzyja...a kolor masz obłedny....naturalny czy farbowany ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale i tak cudowneeee......szkoda że tyle zcielas...ale myslę że szybko Ci odrosna :)

      Usuń
    2. No przesuszone ale i tak ładnie wygladały. ja rozjasniłam włosy z czarnych do blondu i teraz mam takie włosy ze powinnam je u nasady sciac może wtedy rosłyby zdrowe...Twoje to pikus przy moich....ale chyba bede przyciemniac.....

      również obserwuje kochana :))
      ciesze się ze Ci się u mnie podoba :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.