poniedziałek, 7 stycznia 2013

Róż i już :)



Witajcie  :) 

Kolejną recenzję miałam dodać jutro, ale w związku z tym, że jest tak szaro i pochmurno na podwórku, pomyślałam, że przyda nam się odrobina koloru dla poprawy samopoczucia :)

Ręce nasmarowane kremem, o którym możecie przeczytać tu [KLIK] , herbata pod ręką, zatem do dzieła.

Dziś mam wielką przyjemność przedstawić Wam lakier do paznokci 

Ultimate Nudes firmy Catrice Cosmetics


Lakier jest przeznaczony do klasycznego Frencha, ja jednak używam go jako zwykłego lakieru do paznokci.



Wybrałam kolor 090 Kars Says Tres Chic - 

piękny ciemny pudrowy róż, tak mi się kojarzy :)


 
Pojemność: 10ml

Cena: około 10zł



Lakier bardzo przypadł mi do gustu ze względu na swoją konsystencję. Jest gęsty. Nawet bardzo gęsty. Taka cecha bardzo mi się podoba, ponieważ pozwala na uzyskanie pięknych paznokci w bardzo krótkim czasie.

Czy nie zdarzyło się Wam cały dzień chodzić po domu i próbować sobie przypomnieć o czym się zapomniało, a potem przed samym wyjściem do głowy wpada tylko jedno słowo: PAZNOKCIE!

Ja tak mam dosyć często i w takich momentach ten lakier przychodzi mi na ratunek. Dlaczego? Dlatego, że wystarczy tylko jedna warstwa, aby paznokcie były ślicznie pokryte. Bez żadnych smug i prześwitów! To rzadkość wśród lakierów, które mam. 

 
Paznokcie po jednokrotnym pomalowaniu.

Ale uwaga! Jeśli marzy się Wam jeszcze głębszy i mocniejszy kolor i zdecydujecie się na drugą, a może nawet i trzecią warstwę to ostrzegam – one schną już dłuuugo. Także coś za coś – jedna szybko i dobrze kryje. Każda następna wymaga dużo cierpliwości i czasu.

Lakier ma gruby pędzelek, co również przemawia na jego korzyść. Szybko i bez problemów pokrywa płytkę paznokcia. 



Trwałość? Ode mnie kolejny + Jest to jedno z najtrwalszych mazideł do paznokci jakie miałam. Spokojnie wytrzymuje kilka dni bez odprysków (no chyba, że coś mi strzeli do głowy i zacznę namiętnie zmywać całą zawartość zlewu ;) 


Czytałam różne opinie na temat trwałości Ultimate Nudes, również wiele złych. Ja nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Pewnie wiele zależy od płytki paznokcia, a tę przecież każda z nas ma inną.

Znacie ten lakier? Testowałyście go być może w innych wersjach kolorystycznych? Ja będę polować na inne odcienie, bo jestem nim zachwycona.

10/10

Pozdrawiam, Ewa

35 komentarzy:

  1. świetny kolor paznokci :) jeden z moich ulubionych, delikatny a jednak coś w sobie ma :) zobaczymy jak z tym kremem będzie u mnie, na pewno nie obędzie się bez recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję:) dodaj koloru na bloga i będzie miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny kolor ! :) !:)
    obserwuję i liczę na rewanż ! :) ! :)
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, delikatny. Nie miałam jeszcze lakieru cartice.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor ;) - obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo piękny kolor:) nie widać zacieków, ja mam ostatnio pecha i nawet po 3 kryciach widać zacieki:(

    OdpowiedzUsuń
  7. należą mu się brawa za krycie jedną warstwą, ja jeszcze takiego nie spotkałam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolorek!
    ogólnie brzmi kusząco, same zalety, a ja go jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ogólnie to nie w moim typie :) wolę coś bardziej wyrazistego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. delikatny dosyc, ale nawet mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie troszkę za mdły, a co do pędzelka - takie są najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładnie tu : O
    Zapraszam do siebie : * - http://adriannestory.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie kolorki:) obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wolalabym mocniejszy kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolor, chociaż ja wolę na paznokciach bardziej zdecydowane barwy. Róż jedynie do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję! Może Ty mnie też? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzieki za odwiedziny, bardzo mi się u Ciebie podoba, szczególnie te fragmenty o prezentach od narzeczonego ;) może się poobserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nigdy nie miałam żadnego lakieru z Catrice :/ Pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardo spodobał mi się kolor tego lakieru;) muszę kupić taki

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś nie przypadł mi do gustu ten kolor, jeśli chodzi o róże na paznokciach, wolę zdecydowanie mocniejsze i ciemniejsze

    http://z-kazdym-dniem-piekniejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bo ja nowa i jeszcze nie kumam, co i jak:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja dodaje przez wpisywanie :) nie wiem, czy dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  23. pędzelki Catrice są mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. a jak to się dodaje? bo ja nic nie wiem:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo delikatny kolorek, ale podoba mi się.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. juz wrzuciłam spróbuj się dopisać :) dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny kolorek, taki na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  28. jeden z moich ulubionych kolorów:)
    obserwuje i zapraszam na moj blog:)

    OdpowiedzUsuń
  29. piekny kolor, i na dzien i na wieczor.

    dołaczam do obserwujacych Kolezanko z Malinowego Klubu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.