sobota, 12 stycznia 2013

Paczki, paczuszki, niespodzianki i zakupy.




Witajcie :)

Wiecie co jest fajnego w studiowaniu poza domem? Oczywiście poza studenckim życiem, imprezami itp. To, że większość kosmetyków musimy mieć podwójnie! :) 2 żele pod prysznic, 2 balsamy, 2 peelingi i wiele, wiele innych. Bo przecież nie będziemy ze sobą tego wszystkiego wozić. Kiedyś uważałam to za wadę, ale teraz po odkryciu ogromnych pokładów kosmetycznych rozmaitości jestem wniebowzięta :)

Drugą zaletą jest to, że po powrocie do domu rodzinnego, czekają na mnie bardzo miłe niespodzianki w postaci paczek. Tak było również wczoraj. Po wejściu do pokoju, zobaczyłam czekającą na mnie przesyłkę:



Paczka jak widzicie była ze sklepu
 


Pozazdrościłam Wam kosmetyków firmy Balea, które można dostać tylko w Niemczech lub mieszkając przy granicy. Ja niestety nie miałam takiej możliwości więc zaczęłam szperać i ku mojej wielkiej radości natrafiłam na ten sklep!

W swojej ofercie ma on kosmetyki wielu niemieckich firm (w tym właśnie Balea), ale nie tylko kosmetyki. Mają również np. słodycze. Najchętniej wykupiłabym wszystkie, bo jestem uzależniona od niemieckich smakołyków. Kiedy byłam w Niemczech bałam się, że wrócę do Pl ważąc 100kg, bo na wszystko miałam ochotę :)

Po miłej wymianie informacji z Panią ze sklepu oczekiwałam na przesyłkę. Po otwarciu bardzo się ucieszyłam, ponieważ były w niej nie tylko te rzeczy, które zamawiałam:



A zamówiłam:

- żel pod prysznic o zapachu pieczonego jabłuszka
- regenerujący szampon do włosów
- pomadkę ochronną


A oprócz tego dostałam:

- odżywkę do włosów o pojemności 50ml

- próbki balsamu do ciała: Fruttini – wiśnia i wanilia, 
  truskawka  i karambola; Aldo Vandini – Spirit of India,  
  Macadamia i Wanilia oraz olejek do masażu Secrets of Amazonia.


Pani chyba czytała w moich myślach, bo skąd wiedziałaby, że potrzebuję dobrej odżywki do włosów i uwielbiam owocowe balsamy do ciała? Myślę, że testowanie będzie ogromną przyjemnością :)

Oprócz tego zrobiłam wczoraj mini napad na Biedronkę i kupiłam lakier do paznokci i eyeliner (muszę się w końcu nauczyć nim posługiwać!)

Recenzje na pewno z czasem się pojawią :)

Pozdrawiam, Ewa

44 komentarze:

  1. pamiętam moje początki z elajnerkiem :D na początku go nienawidziłam teraz kocham, cudna paczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za info o możliwości kupienia niemieckich kosmetyków w PL..Na pewno przejrzę ofertę sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego sklepu, ale zapewne skorzystam za jakiś czas ;> Ja też nie mam dostępu do kosmetyków Balea, a z chęcią bym je przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Ciekawa jestem tych kosmetyków :) A szczególnie chyba tego szamponu :). Też studiuję daleko od domu i mam wszystkie kosmetyki podwójnie, to bardzo fajna sprawa dla takich maniaczek kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  5. super! czekam na recenzje.... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna paka:D kupiłam dokładnie to samo w biedronie jeszcze w grudniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kosmetyki balea rzadza w blogosferze ostatnio:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że Balea opanowała większość blogów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo nie wiedziałam o tym sklepie internetowym, a miałam chętkę na zakup kilku kosmetyków Balea :D ale fajnie, że o tym napisałaś :D Ciekawa jestem recenzji tych dobroci, które nabyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. też chyba zrobie tam zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. balea mnie kusi, zapraszam na rozdanie do mnie http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Osz Ty jakie łupy. Widze ze zakupiłaś eyeliner, też mam i jestem zadowolona, tylko mógłby być bardziej czarny :P Ciekawa jestem czy przecenia te kosmetyki, moze jakiś lakier się dla mnie uchowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do Twojego komentarza u mnie: Tusze są teraz w promocji dlatego tak, chociaż i bez promocji to taniocha :)
    To życzę powrotu tych sił i Tobie i sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No więc powodzenia w robieniu kreski, a paczka-świetna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego testowania i powodzenia w mazaniu się eyelinerem :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem jak eyeliner z Bell, ja na początek radzę eyeliner w pisaku lub dipliner. Są dobre jeśli nie mamy wprawy. Może pokaże efekty u mnie jak znajdę chwilę :) ale mam nadzieję, że napiszesz Nam jak ten się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna jest ta odżywka :)
    Ja ją kiedyś trafiłam u siebie w drogerii ale też niestety nie mam dostępu do DM :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez uwielbiam te wszystkie podwójne kosmetyki w życiu studenckim :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zakupy szczególnie Balea :D

    OdpowiedzUsuń
  20. mmm, zapach pieczonego jabłuszka - kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna niespodzianka z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet nie wiesz jaką radość sprawiłaś mi tym postem :) też nie mam dostępu do niemieckich kosmetyków i do tej pory tylko wzdychałam na ich widok a dzięki Tobie też mogę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. sama mam chrapke na kosmetyki tej firmy! :) ah.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na recenzje produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. moze warto sprobowac :))
    bedzie mi milo jesli spodoba ci sie u mnie i rowniez mnie zaobserwujesz :P pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. pieczone jabłuszko - pisz szybciutko jak oceniasz żel :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice blog you have...wanna follow each other?
    please follow with GFC, just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  28. Coraz bardziej kuszą mnie te kosmetyki...i pewnie w końcu skuszą ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć!
    Zostałaś otagowana :) http://subiektywna-vera.blogspot.com/2013/01/moj-drugi-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej chyba każdy uwielbia gratisy :)
    również strasznie mnie "kręci" balea
    chyba w końcu zamówię :P

    zapraszam do mnie :P
    morangobonita.blogspot.com
    no i oczywiście obserwujemy :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Uu super ♥ nie wiesz przypadkiem czybwysylaja paczki do ameryki? ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. żel pod prysznic o zapachu pieczonego jabłuszka bardzo mnie zainteresował, ciekawa jestem tego zapachu.:P
    Wszystko w liczbie mnogiej? Rzeczywiście same zalety tych wyjazdów.:D
    Ja jeżdże tylko na weekendy ale też pomyślę o tym..;DD

    OdpowiedzUsuń
  34. no to fajny gratisik! Zapiszę sobie ten sklep, na pewno się przyda :)
    przy okazji zapraszam do konkursu KISS IN THE RAIN na facebooku (bez głosowania). Można wygrać bony i biżuterię :)
    http://www.facebook.com/kissitr
    Pozdrawiam! :*
    silviageart

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba sama sie skusze na zamówienie z tej firmy ;)
    obserwuje :)
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  36. niespodzianki i zakupy kobiety lubią najbardziej:))pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  37. ooo Balea :D uwielbiam ich produkty :) no może poza jednym jak na razie szamponem, którego używałam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Alez Ci zazdroszczę Balei.. :( Chlip!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.