niedziela, 13 stycznia 2013

Liebster Blog :)


Jest mi bardzo miło, ponieważ zostałam nominowana do wyróżnienia Liebster Blog :)

Dziekuję Subiektywna Vera ! :)


Dla przypomnienia...

Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


A oto pytania i moje odpowiedzi:

1. Ranny ptaszek czy nocny marek?
    Ranny ptaszek.
2. Mój poranek zawsze zaczynam od...
    Umycia zębów.
3. Uwielbiam zapach... (nie wymieniaj perfum):
    Skoszonej trawy.
4. Mam bzika na punkcie
    Punktualności (i mojej i innych!)
5. Facebook to dla mnie...
    Podgląd na to, co słychać u ludzi, z którymi nie mam już  
    silnego kontaktu.
6. Ulubiony portal internetowy?
    No chyba właśnie Facebook.
7. Za dużo czasu spędzam na...
    Na blogu! :) 
8. Gdybym złowiła złotą rybkę poprosiłabym o... (masz 1 życzenie)
    Zdrowie.
9. Ostatnio przeczytana i polecana przeze mnie książka to...
    Terapia logopedyczna dzieci z zaburzeniami słuchu i mowy ;D
10. Ostatnio obejrzany i polecany przeze mnie film to...
     Masz wiadomość (wczoraj oglądany po raz 100)
11. Gdybym przez jeden dzień była mężczyzną to...
     Bym sprawdzała jak to jest sikać na stojąco :D

Powinnam teraz nominować 11 osób, ale z tego co widziałam to większość z Was odpowiadała już na te pytania, także nie będę Was zamęczać :)

______________________

Dziś pierwszy raz użyłam eyelinera i muszę przyznać, że:

    Testerka      1:0      Placki na oku


Pozdrawiam, Ewa

 



29 komentarzy:

  1. ja też ranny ptaszek:)) haha 11 mnie też rozwaliło xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam bzika na punkcie punktualności !
    Po prostu nie znoszę jak ktoś się spóźnia..
    Obserwuję i pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. oo sikanie na stojaco moze byc ciekawe xD

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahahah 11 odp. genialna !!
    Obserwuje i zapraszam tysia1997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 5 i 7- mam tak samo ;D a 11 mnie rozwaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z 10. uwielbiam ten film :D
    zapraszam do siebie http://kosmetyczkapelaski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też lubię zapach skoszonej trawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. to jest takie miłe jak Cię ktoś doceni:)gratki:d

    OdpowiedzUsuń
  9. I Tobie się uda gdzieś wybyć, dodaje do blogrolla:*

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe, odpowiedzią na 11 pytanie mnie rozwaliłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a 9 też bardzo ciekawe;p lektura wnioskuję pasjonująca;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnyy blog ;)
    Obserwujemy ?? Odpisz u mnie ;3
    http://inspireeed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Co studiujesz? :)
    Gratuluję wygranej z eyelinerem! :P

    OdpowiedzUsuń
  14. hahaha świetna 11 odpowiedź ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie byłam na innym otagowanym blogu- nadal z ciekawością czytam wszystkie odpowiedzi! zapraszam do siebie- robimy małe rozdanie- ciekawe nagrody do wygrania! jak na razie nie wiele osób się zgłosiło więc szanse są spore!

    OdpowiedzUsuń
  16. No to jeszcze jedna nominacja :P
    zapraszam do zabawy :)
    http://paczajka.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  17. też kocham zapach skoszonej trawy ; a do 11. byle nie pod wiatr :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Bell :) Post niżej jest jego zdj :)

      Usuń
  19. no to gratki, moja walka z eyelinerem ostatnio zakończyła sie czarnym okiem w środku :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.