czwartek, 27 grudnia 2012

NIVEA AQUA EFFECT odżywczy krem nawilżający na dzień

Czas na pielęgnację twarzy. Dziś mam ogromną przyjemność przedstawić Wam bardzo fajny kremik, a mianowicie:

NIVEA AQUA EFFECT odżywczy krem nawilżający na dzień do cery suchej i wrażliwej

 

Zdaniem producenta:

Skóra sucha i wrażliwa wymaga ukojenia, odżywienia oraz specjalnej pielęgnacji i ochrony, aby była miękka, gładka i piękna przez cały dzień. 

Działanie

NIVEA® AQUA EFFECT ODŻYWCZY KREM NAWILŻAJĄCY NA DZIEŃ wzbogacony w naturalny olejek migdałowy i Hydra IQ:
    • zapewnia głębokie nawilżenie
    • pomaga chronić skórę przed działaniem promieni słonecznych dzięki filtrom UV
    • odżywia skórę dzięki swojej kojącej formule
    • pielęgnująca formuła z olejkiem migdałowym jest odpowiednia dla suchej cery
ZOBACZ I POCZUJ ZDROWO WYGLĄDAJĄCĄ SKÓRĘSkóra jest intensywnie nawilżona i odżywiona, wygląda zdrowo i pięknie.
PRODUKT PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE”



Skład:

Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Methylpropanediol, Butyrospermum Parkii Butter, C12  -15 Alkyl Benzoate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Octocrylene, Cyclomethicone, Potassium Cetyl Phosphate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Hydrogenated Palm Glycerides, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Chondrus Crispus, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Butylphenyl Methylpropional, Ethylhexylglycerin, Glycine Soja Oil, Phenoxyethanol, Methylparaben, Trisodium EDTA, Linalool, Citronellol, Benzyl Alcohol, Limonene, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Citral, Parfum. 

Pojemność: 50ml

Cena: w promocji 9,99zł
Moja opinia:

Konsystencja:

Bardzo ciekawa, krem nie jest ani lepki, ani rzadki. Konsystencją przypomina mi budyń, ale taki hmm.. sprężysty. Ciężko to opisać, ale przy delikatnym dotknięciu powierzchni kremu, sprawia on wrażenie, jakby się uginał, a następnie powracał do pierwotnego kształtu.


Zapach:

Jak wiadomo, kryterium szczególnie ważne :) Krem spełnia moje warunki odnośnie zapachu. Nie jest intensywny. Nie przepadam za charakterystycznym zapachem klasycznego kremu Nivea. Ten jest niby podobny, a jednak inny. Łagodniejszy, subtelniejszy, podoba mi się.

Sposób użycia:

Jest to krem na dzień więc stosujemy go rano :) Na oczyszczoną skórę twarzy delikatnie wmasowujemy krem.

Działanie:

Uwielbiam ten krem, chociaż nie stosuję go długo. Od razu po pierwszym użyciu odczuwam jego pozytywne działanie. Natychmiast nawilża skórę, sprawia, że jest gładka, elastyczna i sprężysta. Wchłania się idealnie, nie pozostawia tłustego filmu uniemożliwiającego nałożenie makijażu. Mało tego! Na moją suchą skórę wywiera idealny wpływ, dzięki czemu makijaż trzyma się jeszcze lepiej.



Wydajność:

Jak już mówiłam, kremu nie używam bardzo długo, jednak podczas nakładania go na twarz widzę, że nie potrzeba dużej ilości, aby doskonale nawilżyć skórę. Ode mnie duży +.

Moje ocena:

Muszę przyznać, że jestem baaardzo zadowolona z działania kremu. Charakterystyczny zapach Nivea być może odrobinę przeszkadza, ale przez to, że w tym kremie jest delikatniejszy i łagodniejszy – nie będę się czepiać. Dlatego:

10/10!

PS. Jak tam po świętach? Mikołaj/ Gwiazdor był szczodry? A jak brzuchy? Ja umieram z przejedzenia a i tak ciągle jem, jem i jem… :)


Chciałabym Was zaprosić do rozdania na blogu Makiazas23: http://makiazas23.blogspot.com/2012/12/rozdanie-rimmel-wibo-perfecta-nagrody.html 
Fajne nagrody ;)

 Pozdrawiam, Ewa

10 komentarzy:

  1. Miałam ten krem z Nivea, ale w wersji dla skóry mieszanej. Bardzo go lubiłam, ale jego wydajność mnie poraziła - nie lubię mieć tak długo jednego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam styczności z tym kremem, ale chętnie go wypróbuje po Twojej recenzji, jestem bardzo ciekawa jak się spisze u mnie :D

    Z przyjemnością dołączam do grona Twoich obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe ;-) Ja miałam już naście opakowań :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Ziają też tak się robi? :O Miałam kiedyś 2 żele int. z Ziaji i chyba dość szybko je zużyłam, bo nie zrobiły mi się glutowate ^^
    A ja ostatnio zaczęłam wypróbowywać kosmetyki Biedronkowe. Tym bardziej, że podobno produkują je znane firmy kosmetyczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś oTAGowana.
    http://zmienionyrytm2.blogspot.com/2012/12/its-only-picturetag.html

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kremy które szybko się wchłaniają :)
    Gwiazdor szczodry , ale nie objadam się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Obiecujący krem, chyba się na niego skuszę ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny! szkoda ze mam juz kilka kremow w zapasie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten krem poza lekkim nawilżeniem niestety u mnie nie przyniósł żadnych korzyści :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna recenzja. Na prawdę zachęcająca. :) Skuszę się na ten krem <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.