sobota, 29 grudnia 2012

Nie potrafię obsługiwać Bloggera :(

Smutne, ale przyznaję się bez bicia. Pomimo mojego wyższego wykształcenia, "ogarnięcie" z pozoru banalnych funkcji jest w moim przypadku ponad siły.

Dlatego też mam do Was ogromną prośbę. Gdyby któraś z Was znalazła chwilę i miała odrobinę cierpliwości to prosiłabym o małe podpowiedzi i wskazówki :)

1. Nie umiem dodać bannera z boku bloga, w którym bym infromowała np. o rozdaniach u innych blogerek.
2. Nie umiem nawet zmienić tła bloga na takie, które nie jest w ustawieniach Bloggera, a chciałabym np, w nagłowku dać inne zdj., jako tło inne itp.

Szukałam odpowiedzi w "pomocy", ale nic nie znalazłam. Mam nadzieje, że Wy mi pomożecie :)

Naprawdę będę baaaardzo wdzięczna!

Pozdrawiam, Ewa.

11 komentarzy:

  1. ja Ci pomogę jeżeli chodzi o baner, otóż ja wchodzę w "Układ" --> "dodaj gadżet" --> "Obraz" i dodaję zdjęcie baneru i linka, gdzie baner ma odsyłać :)
    mam nadzieję, że przydała się moja pomoc :D

    a w tym drugim nie pomogę, bo sama nie wiem ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmienić tło:
    USTAWIENIA >> UKŁAD >> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fbb883693933970b.html
    >>
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f5e4dcd6e3745ff.html#
    >>
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/53510f969e2313dc.html
    >>
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8ad194d785f118e5.html

    ENJOY :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do banerów - to robię tak jak Agnieszka ;) Mi mój narzeczony - informatyk nieco pomagał w obsłudze bloggera, bo niestety też nie za bardzo ogarniałam go :D
    A co do Avonu - jak miałam do niego dostęp to co katalog coś zamawiałam :P Miałam mnóstwo żeli, balsamów, które leżały nienaruszone na półce. Małe uzależnienie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę że ten blog Tobie pomoże
    http://wymien-sie.blogspot.com/p/lista-wszystkich-tutorialiinstrukcji.html
    :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez ciągle mam jakieś problemy przy kompie, studia tutaj niewiele wnoszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja Ci nie pomogę, chociaż może pokrzepi Cię fakt że nie tylko Ty tego nie ogarniasz, ja też :) ale powoli metodą prób i błędów zmieniam trochę wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też było trudno ogarnąć te wszystkie funkcje.. Nad niektórymi zastanawiam się do tej pory.;p Szczególnie jeśli chodzi o blogrolla, nie mam pojęcia jak się dodaje do tego inne blogi i na czym to polega.:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.