poniedziałek, 31 grudnia 2012

It's only a picture...TAG

Inicjatorka TAGu - Kirei

 Do TAGu zostałam zaproszona przez zmieniony rytm2.

Bardzo dziękuję :)

 
Zasady:
1. Umieść w poście baner z tytułem tagu i linkiem do Kirei - inicjatorki tagu
2.  Odpowiedz na 17 pytań w formie zdjęcia - może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek, PrintScreen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej - ewentualnie krótki podpis dozwolony :)
3.Postarajcie się, aby większość zdjęć była Wasza własna, a nie np. pobrana z internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej "osobisty" i ciekawy, choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. w przypadku pytania o życzenie).
4. Otaguj 7 osób :)
 
1. Codziennie widzisz...
 
2. Ubranie, w którym "mieszkasz"?
 
3.  Ulubiona pora dnia? - poranek
źródło - Internet
 
 4. Coś nowego?
 
 5. Właśnie tęsknisz za...
 
 6. Piosenka, która za tobą chodzi...
Rea Garvey - Wild love ( wybaczcie, ale bez zdj. :)
 
7. "Nagłówek" Twojego tygodnia to...
 
 8. Najlepszy moment tygodnia? - święta!
 
9. Czym/kim chciałaś/eś być jako dziecko?
 Panią pracującą w sklepie ze słodyczami :D
 
 10. Nigdy nie rozstajesz się z....
 
 11. Co można znaleźć na Twojej liście życzeń?
 
 12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia.
 
 13. Coś, co robisz przez cały czas.
 
 14. Zdjęcie tygodnia?
 
 15. Ulubione słowo/wyrażenie?
 
 
16. Najlepszy moment roku.
 
 17. Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić.
 
 
Do zabawy zapraszam: 

Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiecie udział w zabawie, sama się nieźle namęczyłam :)
 
Pozdrawiam, Ewa.
 

16 komentarzy:

  1. ale masz kapcioszki fajne :D
    świetny ten tag, bardzo się cieszę, że mnie otagowałaś, obiecuję, że odpowiem:) dziś na pewno nie, ale być może jutro, a jak nie to na pewno pojutrze :)
    Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację chętnie odpowiem w najbliższym możliwym czasie.

    Szczęśliwego Nowego roku !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabiorę się za niego w nowym roku :D teraz lecę przygotowac wszystko :) Szczęśliwego Nowego Roku Kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Przygotuję wpis w 2013 :)
    Serdeczne życzenia noworoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny kubek :) Piękny pierścionek :)
    Dobrej zabawy w Sylwestra :)
    Najlepszego w Nowym Roku :)

    PS. Usuń komentarze z obrazkiem, będzie łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za zaproszenie do zabawy :) I wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm, jestem ciekawa co to za poważne plany na przyszły roczek? czyżby też zmiana stanu cywilnego? jestem bardzo ciekawa, no ale mam nadzieję, że wkrótce się dowiem :))

    OdpowiedzUsuń
  8. jutro postaram się wziąć udział w zabawie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że nie lubię tagów - w tym z chęcią wezmę udział ;) Ale to w najbliższym czasie - muszę wynaleźć jakieś ciekawe zdjęcia na swoim komputerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam już mgiełkę i szampon i były świetne :D po tym tygodniu widzę znaczną różnicę w wypadaniu włosów, no i są coraz grubsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha świetny kubek!Pierścionek boski,też uwielbiam takie prezenty ;)Zapraszam do mnie kochana http://julunia148.blogspot.com/,obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana, obiecałam, że najpóźniej dziś odpowiem, ale nie wypaliło, gdyż musiałam się przygotować na jutrzejsze zajęcia, ale odpowiem na pewno :)
    przepraszam za zwłokę :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do mnie na konkurs :) Blog kulinarny :)

    Zapraszam do udziału w konkursie :

    http://melagotujeitestuje.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-firma-teekanne.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie oglądać ten tag, jesteś już chyba trzecia osobą u której go oglądam, bo chyba tak należałoby napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W końcu się zmobilizowałam i zamieściłam wpis :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.