czwartek, 29 listopada 2012

Avon naturals - balsam z woskiem pszczelim.

Dzisiaj chcę Wam przedstawić opinię o:
Uniwersalnym balsamie z woskiem pszczelim z serii Naturals firmy Avon.


Według opinii producenta, balsam ten:
- odżywia suche usta
- odżywia suchą skórę łokci
- pielęgnuje skórki wokół paznokci
- zawiera miód i witaminę E
Pojemność: 15ml
Cena sugerowana: 16zł


Moja opinia
Konsystencja:
Balsam ma konsystencję przypominającą wosk. Jest zbity w jednolitą masę i przez to dosyć ciężko wyjmuje się go ze słoiczka. Można powiedzieć, że trzeba go „wydłubywać” paznokciem. Kiedy ma się ciepłe ręce wtedy przy dotknięciu balsam lekko się rozpuszcza i część zostaje na palcu, jednak w ten sposób nie weźmiemy wystarczającej jego ilości. Z wchłanianiem jest różnie. Na początek polecam wziąć małą ilość balsamu i ocenić na własnej skórze to jak się wchłania. Najlepiej używać go wtedy, kiedy nie planujemy innych czynności. Wchłanianie trochę zajmie.


Zapach:
Bardzo mi się podoba, typowy zapach otulający na zimę. Ciepły, kojarzący się z miodem. Chociaż moja mama stwierdziła, że pachnie jak klej. Także kto to lubi. Mi się podoba.
Sposób użycia:
Po prostu wcieramy balsam tam, gdzie potrzebujemy. Ja kupiłam swój z przeznaczeniem do nawilżania skóry dłoni pomiędzy palcami oraz w miejscach zgięć palców – tam moja skóra jest najbardziej sucha.
Działanie:
Po zastosowaniu balsamu i wchłonięciu, skóra jest zdecydowanie bardziej gładka, nawilżona. Znikają białe kawałeczki wyschniętej skóry, które często mi towarzyszą.
Wydajność:
Wystarcza mała ilość balsamu, aby poprawić kondycję skóry. Jest wydajny i słoiczek pomimo tego, że ma tylko 15ml wcale tak szybko się nie kończy.

Moja ocena:
Odejmuje 1 punkt za nieidealne wyjmowanie balsamu z pojemniczka i 1 za odrobinę zbyt długie wchłanianie. Także:
8/10
Pozdrawiam, Ewa.


3 komentarze:

  1. Jakoś nie widziałam tego balsamu w katalogu Avon, a szkoda ;) Jednakże mam opory przy stosowaniu kosmetyków ze słoiczków - moje długie paznokcie przeszkadzają mi w ich "wyjmowaniu" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, mysle, ze w tym przypadku cala zawartosc pudeleczka zostalaby pod paznokciami ;)

      Usuń
  2. Daaawno nie miałam nic tej firmy. Balsam wydaje się fajny, ja jednak nie przepadam za słoiczkami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze.
I te pozytywne i te krytyczne - jednak pamiętaj! - szanujmy się nawzajem, dlatego wszelkie obraźliwe/naruszające moje poczucie moralności i estetyki komentarze będą usuwane.
Nie spamuj - nie zostawiaj linka do swojego bloga wraz z hasłem "obserwujemy?" - to gwarantuje, że na pewno tam nie zajrzę.
Wszystkie inne osoby bardzo chętnie odwiedzę :)

Pozdrawiam, Ewa.